41.Bölüm

2K 193 25
                                    

Merhabalar, merhabalar ✨

Bölüme geçmeden önce sol alt köşedeki yıldızınızı parlatmayı 🌟 ve beni takip etmeyi lütfen unutmayınız 🙏

İyi okumalar ✨

🍇 🍇 🍇

Hayatım katlanılmazdı o girdiğinden beri. Yavaş yavaş elimi eteğimi çekiyordum Dünya'nın üzerinden. Her geçen gün ağaçtaki yaprak gibi sararıyordum.

Yapraklar acımasız değildi sadece alacakları intikam olduğu için ayrılıyordu ağaçtan. Sonra rüzgarla savruluyordu oradan oraya. Ne için ayrıldığını unutuyordu ağaçtan sonra yere düşüp çürüyerek ölüyordu.

Çürüyorduk. Sözlerlerle, hareketlerle, nefretle, acıyla, sevinçle her bir şeyle birer birer Çürüyorduk.

Seza: Senden nefret ediyorum.

Üzümlükek: Duygularımızın karışıklı olmasına sevindim.

Seza: Oysa bir ara sana aşık olduğumu sanmıştım.

Üzümlükek: Sen zaten her önüne gelene aşık olmuyor musun?

Seza: Ne demeye çalışıyorsun?

Üzümlükek: Aşkın da yalan, sevgin de.

Üzümlükek: O kız seni terketti ya o zaman içimi bir sevinç kapladı ki sana o sevincimi kelimeler ile anlatamam.

Seza: Kes sesini. Sen, benim senin acıttığım yerden yasını tutmaya devam etsene.

Sanki bu sözü kafamdan bir kova kaynar suyu dökmüş etkisi yarattı. İçimde onu öldürmek için ani bir istek uyandı. Onu acı çektire çektire öldürmek, yok etmek istedim ama tırnaklarımı etime geçirmekten başka bir şey yapamadım.

Seni kışkırtmaya çalışıyor, onun oyununa gelme. Senin canını yakıyorsa, sende onun canını daha beter yak ki sana bir daha böyle sözler yazmaya bile cürret dahi edemesin.

Üzümlükek: Merak etme.

Üzümlükek: Ben yasımı tutuyorum ama içimdeki öfke ve nefret ateşi beni ayakta tutmaya yetiyor.

Üzümlükek: Seni ve aileni yok etmeden de kolay kolay söneceğini de hiç sanıyorum.

Seza: Konu aileme nasıl geldi?

Başarıyorsun, bu yoldan devam et. Asla onun sözleriyle oturup üzülme, senin canını yakabiliyorsa sende onun canını iki misli ile yakabilirsin.

Unutma, canını kaybetmiş birinin daha ne kadar canı yanabilirdi ki?

Üzümlükek: Konu zaten hep ailen ile senin pisliklerin değil miydi Seza?

Seza: Bak konuyu aileme getirip akşam akşam asabımı bozma. Zaten yeterince sinirimi bozuyorsun.

Üzümlükek: Senin asabın ne zaman benim umurumda oldu ki?

Üzümlükek: Asabına sıçmayayım.

Seza: Akşam aşkam sülalene küfür ettirme.

Üzümlükek | Texting (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin