2.Bölüm

8.9K 531 199
                                    

. Merhabalar, merhabalar... Hemen buraya okuduğunuz saati yazınız.

Ve sol alt köşedeki yıldızınızı parlatmayı unutmayalım.

İyi okumalar.

🍇🍇🍇

Seza: Kimsin sen?(07.41)

Seza: Ayrıca üzümlü kekten nefret ederim.(07.41)

Üzümlükek: Üzümlü keki sevmediğini biliyorum.(07.43)

Üzümlükek: Ayrıca üzümlü keke alerjin olduğunu da biliyorum. Unutma seni en iyi ben tanıyorum.(07.43)

Seza: Al işte takıntılı bir kız daha. (07.43)

Seza: Yoksa Ender sen misin?(07.44)

Seza: Bak oğlum sensen bu sefer affetmeyeceğim. Bu kaçıncı, bıktım artık senin şu sulu şakalarından.(07.44)

Üzümlükek: Hayır ben Ender değilim. (07.45)

Üzümlükek: Ama keşke diyeceksin, keşke Ender'in o sulu şakalarından birisi olsaydı diyeceksin.(07.45)

Seza: Ender değilsen, kimsin sen?(07.45)

Seza: Bak bana düzgün yaz, seni anlayamıyorum.(07.46)

Üzümlükek: Sen zaten kimseyi anlamadın ki!(07.46)

Üzümlükek: Sen duygularla oynadın.(07.47)

Üzümlükek: Sen katilsin!(07.47)

Seza: Senin kafan yerinde mi?(07.47)

Seza: Madde falan mı kullandın? Yoksa sarhoş musun?(07.47)

Seza: Eğer sarhoşsan bunu şu an çok iyi anlıyorum. Çünkü kendinde olsaydın bana böyle cümleler kurmaya cürret dahi edemezdin.(07.48)

Seza: Sen beni tanıyor musun?(07.48)

Üzümlükek: İşte senin anladığın tek şey, soyisminin ne kadar tanınması ve ailenin ne denli zengin olması.(07.49)

Üzümlükek: Seni tanıyorum. Hemde çok iyi tanıyorum. Seni o kadar iyi tanıyorum ki, sen bile kendini böyle tanıyamazsın.(07.49)

Üzümlükek: Örneğin aksiyon filmlerini çok seversin hatta yasak araba yarışlarına katılırsın. En sevdiğin yemek annenin yaptığı yaprak sarması. En sevdiğin film hızlı ve öfkeli, romantik filmlerden hoşlanmazsın. Senden küçük kız kardeşin var ve senden büyük evli ağabeyin var. Babanın bir sürü holdingi var, annen sosyetede çok meşhur bir kadın. Falan, falan....(07.50)

Seza: Kimsin sen?(07.50)

Seza: Nereden biliyorsun bunların hepsini?(07.50)

Seza: Bak kız mısın, erkek mi bilmiyorum ama seni bulursam eğer çok fena olur bunun bedeli.(07.51)

Seza: Şimdi bana kim olduğunu söyle yoksa seni ben bulursam eğer senin için her şey çok kötü olur.(07.51)

Üzümlükek: Senin alerjin olan üzümlü kekim ben.(07.51)

Üzümlükek: Ve sen de asla beni bulamazsın. Kendimi çok güzel gizlerim.(07.52)

Üzümlükek: Senden almam gereken bir intikam var.(07.52)

Üzümlükek: Seni ölüreceğim! Bunu bir bıçak ya da bir silahla yapmayacağım seni sözlerim ile ölüreceğim.(07.52)

Üzümlükek: Bir gün karşına çıktığımda, seni Marmara denizinin sahil şeridinde bir yere çağıracağım.(07.53)

Üzümlükek: Ve sen o gün bana yalvaracaksın. Seni öldürmem için.(07.53)

Üzümlükek: Seni o Marmara denizine ben gömeceğim. Üstelik ben seni itmeyeceğim, sen kendi kendini iteceksin.(07.54)

Üzümlükek: Ve o gün Dünya bir pislikten arınacak. Ben o günden sonra rahat uyku çekeceğim.(07.54)

Seza: Kimsin sen?(07.55)

Seza: Bizim üniversiten misin?(07.55)

Seza: Ne Marmara denizi? Marmara Denizi ne
alaka?(07.55)

Seza: Ne intikamında bahsediyorsun sen bana?(07.55)

Seza: Ben sana ne yaptım? Seni tanımıyorum bile!(07.56)

Üzümlükek: Sen bana çok şey yaptın.(07.59)

Son görülme (07.59)

Isınan sıcacık telefonun kapanma tuşuna uzun basıp telefonu tümden kapatarak yatağın diğer ucuna attım.

Elimin altında olan defteri elime alıp sayfalarını hunharca çevirmeye başladım.

"Varan bir" diye kendi kendime mırıldandım aynı cümleyi. Birinci hamleydi ve bu daha hiç bir şeydi.

Yeni başlıyordu her şey. Güzel günlerini geçirdi, sırada uykusuz soğuk geceler vardı.

🍇🍇🍇

Evet, bir bölümün daha sonuna geldik.

Sizce üzümlükek ne istiyor Seza'dan?

Neyse hikayesi oylamayı ve yorum yapmayı unutmayınız.

Sevgilerle🐢

Üzümlükek | Texting (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin