43.Bölüm

1.9K 196 79
                                    

Merhabalar, merhabalar ✨

Bölüme geçmeden önce sol alt köşedeki yıldızınızı parlatmayı 🌟 ve beni takip etmeyi lütfen unutmayınız 🙏

İyi okumalar ✨

🍇 🍇 🍇

Üzümlükek: Yorgunum ama olsun.

Seza: Yorgun olduğunu bana neden yazıyorsun?

Seza: Sence bu beni ne kadar alakadar ediyor, bir sorsana.

Üzümlükek: Farkındaysan sana fikrini soran olmadı.

Üzümlükek: Bugün oyunumuza kaldığımız yerden devam ediyoruz.

Seza: Tahmini ne zaman biter
bu oyunun?

Üzümlükek: Neden soruyorsun?

Üzümlükek: Bu oyunun seni hiç etkilediğini de görmedim. Hatta verdiğim günlük sayfalarını da okumuyorsun, fotoğraflara da bakmıyorsun.

Üzümlükek: Ne diye bu oyunun biteceğini soruyorsun ki? Zaten seni ilgilendirmiyor. Öyle söylüyordun bana yanlış mı hatırlıyorum?

Seza: Hayır yanlış hatırlamıyorsun. Doğru hatırlıyorsun. Bu oyun beni hiç etkilemiyor hatta bir kulağımdan girip diğer kulağımdan çıkıyor desem yeri olur.

Seza: Ben sadece beni oradan oraya sürüklemenden nefret ediyorum bir de sürekli bana küfür etmeden.

Üzümlükek: Bundan sonra daha çok küfür etmeye çalışırım. Bu bilgiyi vermen çok iyi oldu, böyle devam.

Seza: Hay ben kendi dilimi sikeyim.

Üzümlükek: Bende.

Seza: Terbiyesizlik yapıyorsun yine.

Üzümlükek: Pardon da fark ettiysen eğer kendine küfür eden sensin.

Seza: Dengemi bozuyorsun.

Üzümlükek: Benim dengemi de sen bozdun. Bu konuda ödeşiyoruz işte.

Seza: Kafamı karıştırıyorsun.

Üzümlükek: Beynini de bulandırıyor muyum?

Seza: Şifreli soru mu soruyorsun sen bana?

Üzümlükek: Tamam direkt soruyorum. Delirdin mi? Bu yolda başarılı mıyım?

Üzümlükek: Seni bu aralar fazla takip etmiyorum. O yüzden nerede nasıl davrandığından haberim yok.

Seza: Hayır gayet sağlıklıyım. Hiç olamadığım kadar huzurluyum, hatta çokta güzel uyuyorum. Bunları bilmek istiyorsan şimdi söyledim. Rahatladın mı?

Üzümlükek: Yalan söylüyorsun değil mi yine?

Seza: Sana neden yalan söyleyeyim?

Seza: Çünkü kendimi tanıyorum ve karşıma çıkmaya cesaret edemeyen kıza neden yalan söyleyeyim, bu çok saçma olur.

Üzümlükek | Texting (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin