14. Bölüm

2.6K 301 69
                                    

Merhabalar, merhabalar...
Hemen buraya okuduğunuz saati yazınız.

Bölüme geçmeden önce sol alt köşedeki yıldızınızı parlatmayı ve beni takip etmeyi unutmayınız.

İyi okumalar...

🍇 🍇 🍇

Seza: Bu akşam parti veriyorum sende gel.

Seza: Lütfen gel.

Seza: En çok senin gelmeni istiyorum.

Seza: Gelecek misin?

Üzümlükek: Seni öldürmek isteyen birisinin neden partine gelmesini istiyorsun? İşini daha kolay yapsın diye mi?

Seza: Sonunda cevap verdin.

Seza: Tam bir hafta sonra.

Seza: Bir hafta bana cevap vermedin.

Seza: İyi misin?

Üzümlükek: Sanane benim iyi olup olmadığımdan.

Seza: Sana benzeyen öyle biri ile karşılaştım ki.

Seza: Aynı senin gibi cevap veriyor.

Üzümlükek: Banane başkasından.

Seza: Seni partiye bekliyorum.

Üzümlükek: Bende gelmiyorum.

Seza: Göreceğiz.

***

Seza denilen kişiden bir yeni video.

Bu çocuğun ağzını burnu kırmak, her gün dayak atmak lazımdı. Bir insan onu öldürmek istediğini açık açık söyleyen kişiye de sümük gibi yapışmazdı ki!

Videoyu açıp sesini sona verdim.

Neredeydi o küvetin içerisinde mi? Eğer bana pis bir şey gösterirse ona bunun bedelini çok kötü ödetirdim.

'Evet Üzümlükek.' dedi yorgun çıkan sesi. Kaşlarımı çatıp videoyu izlemeye koyuldum. Bir şeyler ters gidiyordu, onun yüzü bembeyaz görünüyordu. "Sanırım artık beni öldürmek için plan yapmana gerek yok çünkü senin yerine ben bunu gerçekleştirdim." kamerayı bileğine doğru tuttu. Gözlerim dehşetle açıldı, elimdeki telefon yere düştü. "Bileklerimi kestim, artık dayanamıyorum. Senin yüzünden kesmedim sadece bu hayat bana çok fazla geliyordu bu yüzden hayatımı sonlandırmaya karar verdim." konuşmaya devam ediyordu zemine düşen telefon. Ellerimi çınlayan kulaklarıma götürdüm. Titriyordum, hemde öyle böyle değil zangır zangır titriyordum. "Birkaç saat sonra ölürüm, bu videoyu da sana veda etmek için çektim. Elveda Üzümlükek. Seninle tanışmak güzeldi."

Ses sustu fakat kulaklarımda ki uğultu susmadı. "Hayır. O bedel ödemeden ölemez." dedim kendi kendime. Hayır acı çekmeden ölemez. Bir şeyler yapmam gerekiyordu. Bir şeyler yapmam gerekiyordu.

Düşünmeden telefonu yerden alıp arka cebime attım. Şapkası gözümün önüne gelen siyah montumu askıdan alıp üzerime geçirdim. Kar maskeli siyah şakamı katlayıp kafama geçirdim, onun yanına giderken yüzüme çekerdim. Ne yapacağımı bilmiyordum sadece onu yaşatmam gerekiyordu.

Üzümlükek | Texting (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin