50.Bölüm

1.9K 192 14
                                    

Merhabalar, merhabalar ✨

Bölüme geçmeden önce sol alt köşedeki yıldızınızı parlatmayı 🌟 beni takip etmeyi ve bol bol yorum yapmayı lütfen unutmayınız. 🙏

İyi okumalar ✨

🍇 🍇 🍇

Seza: Beni neden evime götürmedi?

Üzümlükek: Ben senin uşağın değilim, hatta emrinde çalışan adamın da değilim. Seni her saniye sırtımda taşıyacağım diye yazılı bir sözleşmem de yok.

Üzümlükek: Seni neden evine götürecekmişim ki?

Seza: Alacağın intikam her neyse o denli gözünü kör etmiş ki kalbin bile kalmamış.

Seza: Kalbinin yerinde küller var senin. Çünkü çoktan yanmış ve geriye acımasız küllerin kalmış.

Üzümlükek: Sen benim yerimde olsaydın, bak dikkat et diyorum ki sen benim yerimde olsaydın, benim yaşadıklarımı yaşasaydın beni orada bırakmak değil beni gördüğün an bir kaşık suda boğardın.

Üzümlükek: Çünkü seni her gördüğümde bir kaşık suda boğmamak için kendimi zor tutuyorum.

Seza: Hastaydım.

Seza: Hemde çok ve sen bana yardım etmek yerine beni o soğuk havada bırakıp gittin.

Üzümlükek: Sen tek o gün hasta değildin ki.

Üzümlükek: Sen aslında her zaman hastaydın ama o gün sadece bedenin bitap düştü o kadar.

Seza: Sen acımasız birisin Üzümlükek.

Seza: Sen bir insanın hasta oluğunu göz göre göre, göz yumdun yetmezmiş gibi de onu orada terkettin.

Üzümlükek: Mal mısın?

Üzümlükek: Senin sevgilin değilim, senin annen değilim, senin o şerefsiz baban da değilim bana neden seni terk etmişim gibi davranıyorsun?

Seza: Çünkü beni terkettin.

Üzümlükek: Hangi vasıfla seni terkettim sorabilir miyim?

Seza: Hangi vasıfla mı?

Üzümlükek: Evet hangi vasıfla?

Üzümlükek: Senin hayatının hangi konumundayım da ben seni terkettim?

Seza: Şey...

Üzümlükek: Hiç kendini boşa yorma çünkü senin benim hayatımda bir vasfın olmadığı gibi benimde senin hayatında bir vasfım yok.

Üzümlükek: Ve bana seni terkettmişim gibi davranma.

Üzümlükek: Seni orada bırakmasaydım kalbime bu yaptığımın hesabını nasıl verecektim?

Seza: Kalbinin yerinde küller var.

Üzümlükek: En azından benim kalbimin yerinde küller var senin o bile yok.

Üzümlükek: Doğuştan yok. Hiç bir zaman da olmayacak. Hiç bir kalp nakli kabul etmeyecek.

Seza: Bana acımasız diyorsun ama kendinden haberin yok.

Üzümlükek | Texting (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin