Merhabalar, merhabalar...
Hemen buraya okuduğunuz saati yazınız.Bölüme geçmeden önce sol alt köşedeki yıldızınızı parlatmayı unutmayalım.
İyi okumalar...
🍇 🍇 🍇
Seza denilen kullanıcı hikayene yanıt verdi.
Seza: Neden yürüyorsun?
Seza: Hani hikayene 'daha kaç gece bu sokak lambasının altından geçmem lazım sana ulaşabilmek için.' yazmışsın ya.
Seza Kime yürüyorsun?
Seza: Neden geceleri yürüyorsun?
Seza: Bu çok tehlikeli.
Üzümlükek: Tehlikeli olan ne?
Seza: Gece dışarıya çıkman.
Seza: Bu çok tehlikeli.
Seza: Geceleri etrafta sana
zarar vermek isteyen insanlar olabilir.Üzümlükek: Bana ne yapabilirler?
Seza: Seni taciz edebilirler, ya da tecavüz edebilirler, ya da en kötüsü öldürebilirler.
Seza: Sana akşam bir kadın olarak dışarıya çıkmaman gerektiği öğretilmedi mi?
Üzümlükek: Nerede yazıyor akşamları kadınların tek başına sokağa çıkmayacağı ile ilgili olan kanun?
Üzümlükek: Hangi kitapta yazıyor?
Seza: Bir yerde yazdığı yok.
Seza: Bu yüzyıllardır böyle gelmiş böyle gidecek olan bir
şey.Üzümlükek: Bu ve bunun gibi bir sürü saçma sapan şeyler hep sizin gibi erkeklerin yüzünden oluşmuş bir şey.
Üzümlükek: Kadın akşam dışarıya çıkamaz, kadın kısa giyinemez, kadın saçını açamaz, kadın aldatamaz vesaire vesaire.
Üzümlükek: Bunlar hep sizin yüzünüzden oldu.
Üzümlükek: Erkekler kadınların sahipleri değil!
Üzümlükek: Kadın akşam dışarıya da çıkar, kısa da giyinir, saçını da açar, aldatırda.
Üzümlükek: Sen ve senin gibi yaratıklar kafasında ki düşüncelerini değiştirirlerse işte o zaman Dünya yaşanılası daha güzel bir yer olacak.
Üzümlükek: Senin gibi yaratıklar kafasında ki düşünceleri değiştirmeyeceği için hepimizi toptan yok olması daha iyi insanlık için.
Seza: Hey hey sakin ol!
Seza: Elindeki o telefonun bir tuşuna daha basmadan sakince yere bırak.
Seza: İntikam isteyen biri olduğunu biliyordum ama ultra feminist biri olduğunu bilmiyordum.
Seza: Sözümü geri aldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üzümlükek | Texting (TAMAMLANDI)
General Fiction~~TAMAMLANDI ~~ ✔️✔️ Üzümlükek: Cedric'in, Chen'e neden üzümlü kekim dediğini biliyor musun? (00.01) Üzümlükek: Tabi ki de bilmiyorsun. (00.01) Üzümlükek: Çizgi film yerine aksiyon filmlerini tercih ettiğini en iyi ben biliyorum. (00.02) Üzümlükek:...