Merhabalar, merhabalar ✨
Bölüme geçmeden önce sol alt köşedeki yıldızınızı parlatmayı 🌟 ve beni takip etmeyi lütfen unutmayınız 🙏
İyi okumalar ✨
🍇 🍇 🍇
Seza: Neyin peşindesin?
Seza: Yani o midyeleri bana yedirirken amacın neydi anlamış değilim.
Üzümlükek: Eğer o günlük sayfalarını okursan belki anlarsın neyin peşinde olduğumu.
Seza: Hayır okumayacağım.
Seza: Onlar beni sinirlendiriyor, ahmakça etrafa saldırmama neden oluyor.
Üzümlükek: O zaman bana neyin peşindesin diye sorma bir daha.
Üzümlükek: Yok öyle armut piş, ağzıma düş. Çünkü sende artık neyin peşimde olduğumu çok iyi biliyorsun sadece bilmemezlikten gelmek senin işine geliyor.
Seza: Görende bana bütün derdinin ne olduğunu anlatmışta sadece başka soru sorunca böyle sinirlenmişsin gibi duruyorsun şuan. Ayrıca bir şeyi bilmemezlikten geldiğim de söylenemez çünkü BİLMİYORUM!
Üzümlükek: Bitti mi boş yapma seramonin? SANA İNANMIYORUM.
Seza: Sen ne kadar ters, ne
kadar itici bir kızsın.Seza: Senin evcilleşmen gerekiyor. Normal hayatta da böyle burnunun dikine gidiyorsan insanlar senden nefret eder.
Üzümlükek: Evcilleşmek mi istiyorsun?
Üzümlükek: Boynuna ip takıp sokaklarda dolaştırabilirim seni.
Üzümlükek: Ayrıca biliyor musun insanların beni sevip ya da sevmemesi umurumda dahi değil çünkü sevmek insanın kendinde başlar ve ben daha küçükken kendimden nefret etmeye başladım. Kendimi sevmiyorken bir başkasının sevgisi benim ne kadar umurumda olur sence?
Seza: Sen bana köpek mi demeye çalışıyorsun?
Seza: Ayrıca kendini sevmemene üzüldüm, umarım bir gün kendini seversin ve seni gerçekten sevecek insanlar çıkar karşına.
Üzümlükek: Hayır.
Üzümlükek: Sana köpek dersem yeryüzünde bulunan bütün köpeklere hakaret etmiş olurum.
Üzümlükek: Birde sor köpeklere, senin gibi pisliği kendi familyalarına almak istiyorlar mı?
Seza: Sözlerin ağır yalnız.
Seza: Ve haddini aşmaya başlıyorsun.
Üzümlükek: Sana söylediğim sözler benim ağzımdan çıkıyor ve ne kadar haddi aştığının da seni ilgilendirdiğini hiç sanmıyorum.
Seza: Anlaşıldı seninle asla normal konuşamayacağız.
Seza: Gerçekten normal hayatta da böyle misin yoksa sadece benimle konuşurken mi böyle canavar oluyorsun?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üzümlükek | Texting (TAMAMLANDI)
General Fiction~~TAMAMLANDI ~~ ✔️✔️ Üzümlükek: Cedric'in, Chen'e neden üzümlü kekim dediğini biliyor musun? (00.01) Üzümlükek: Tabi ki de bilmiyorsun. (00.01) Üzümlükek: Çizgi film yerine aksiyon filmlerini tercih ettiğini en iyi ben biliyorum. (00.02) Üzümlükek:...