23. Bölüm

2.4K 274 27
                                    

Merhabalar, merhabalar...
Hemen buraya okuduğunuz saati yazınız.

Ve sol alt köşedeki yıldızınızı parlatmayı ve beni takip etmeyi lütfen unutmayınız.

İyi okumalar...

🍇 🍇 🍇

Seza: Beni sürekli günlükteki yerlere mi gönderiyorsun?

Üzümlükek: Günlükte ki kızı hala tanıyamadın mı?

Seza: Sen o'sun değil mi?

Üzümlükek: Belki o'yum belki değilim.

Üzümlükek: Ben aslında herkesim.

Seza: Sen bir korkaksın.

Üzümlükek: Aklımdaki tilkileri uyandırmak mı istiyorsun?

Seza: Aklındaki tilkilerin hepsini öldüreceğim.

Seza: Hatta derisini yüzüp kendime kürk yapacağım.

Üzümlükek: Benim tilkilerim zekidir.

Üzümlükek: Kolay kolay yakalanmazlar.

Seza: Tilkilerinin kuyruklarını kesip atkı yapacağım.

Üzümlükek: Bende seni şu an ne yapmak istiyorum biliyor musun?

Üzümlükek: Seni hayvan hakları koruyucularının eline bırakmak.

Üzümlükek: Bak bakalım seni o zaman sağ bırakıyorlarmı.

Seza: Hepsini döverim.

Üzümlükek: Bir Maraz Ali değilsen oradan sağ çıkacağını sanmıyorum.

Seza: Sen korkunç bir insansın.

Üzümlükek: İnsanlığımı bir canavarın sorgulaması ne de garip değil mi?

Seza: Bana canavar diyorsun ama kendinin canavar olduğundan bi habersin.

Üzümlükek: Beni bu halde sen getirdin.

Üzümlükek: Ve sen yok olduğunda bende normal bir insan olacağım.

Üzümlükek: İyi günler.

Üzümlükek: Gerçi ben yaşadığım sürece seni pek de iyi gün beklemiyor.

"Hey bir baksana." dönüp baktığımda onun olduğunu gördüm.

"Ne var?"

"Sadece selam vermek istedim."

"Geçmiş olsun." onun yarasının kapanmasını değil hergün daha çok kanamasını istiyordum.

"Neden?" diye sordu.

"Başına gelen olayı duydum."

"Sende insanlar gibi düşünüyorsun değil mi? Sende benim arkamdan konuşuyorsun hatta gülüyorsun da. Değil mi?" yüzüne hayal kırıklığı hücum etmişti.

"İnsanlar bunlar her şeyi kendileri düşündüklerini her şeyi kendilerinin bildiklerinin sanarlar."

"Sen? Sen o insanların içerisinde değil misin?"

"Kim bilir belki içindeyimdir. Belki de değilimdir."

İki eliyle şakalarını tuttu. "Bana kelime oyunu yapma. Onların içinde misin yoksa değil misin?"

"Ne önemi var?" gözlerimin önünde kafayı yiyordu. Ve ben bunu keyifle izliyordum. Onu delirtecektim, onun ismini yeryüzünden silecektim.

"Çok önemi var!" Diye bağırdı üzerime doğru. "Onlardan mısın, değil misin?" diye yine sorusunu yineledi.

"Bana bağırma." diye dişlerimin arasından ona doğru tısladım.

"Sana istediğim gibi bağırırım." Deyip beni var gücüyle itti. Bir kaç adım geriye sendeleyip düşmemek için dengemi korudum. Etrafıma baktım kimse yoktu bu da içimin rahatlamasına sebep oldu.

Ona geri döndüm beni ittiği ellerine bakıyordu. Delirttiğim kişi yine gelip bana saldırıyordu. Dünyanın acımasız düzeninden birisiydi bu.

Onunla aramdaki mesafeyi kapatıp var gücümü sağ elime toplayarak yüzüne okkalı tokat vurdum. Bu benden ikinci tokadıydı.

"Sakın!" dedim. "Sakın bir daha bana böyle bir şey yapma. Benden uzak dur! Bana yaklaşma!"

"Özür dilerim. Ben," dedi ellerine bakmaya devam ederken. "Ben böyle yapmak istemedim. Ne olur beni affet."

"Sen benim için kimsin ki ben seni affedeyim? Uzak dur benden!" yanından geçip gittim.

"Bana zarar veriyor, çevreme zarar veriyorum. Aklımı yitiriyorum." diye kendi kendine mırıldanıyordu.

Herkes yaşadığını yaşamdan gitmeyecekti bu dünyadan. Kimse kimsenin ne acılar çektiğini bilmeden alay ediyordu, konuşuyordu.

"Ona acıma, ona acıma, ona acıma!" Diye kendi kendime söylendim. "Kalbine sözü geçirmeden önce hemen aklınla karar ver. Senin canın yandı, onun da canı acıyacak." diye kendi kendime sözümü geçirmeye çalıştım.

Bunun için çok uğraştım, çok düşündüm, çok ağladım sıra onlardaydı. O ölene kadar senin bir kalbin yok. Senin kalbin yok. O da öldü ve onun katili de o.

O ölecek, onun ailesi yok olacak. Ve sen yaşayacaksın.

Derin nefes çek ve planları uygulamaya devam et.

🍇🍇🍇

Bölüm sonu....

Nasıldı? Nasıl buldunuz? Sizce Seza'yı delirtme konusunda Üzümlükek başarmış durumda mı?

Uzatmadan kaçıyorum sizde lütfen bölümü oylamayı ve beni takip etmeyi unutmayınız.

Sevgilerimle 🐢

Üzümlükek | Texting (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin