Merhabalar, merhabalar...
Hemen buraya okuduğunuz saati yazınız.Ve sol alt köşedeki yıldızınızı parlatmayı ve beni takip unutmayalım.
İyi okumalar...
🍇 🍇 🍇
Üzümlükek: Bugün sana bir yer söyleyeceğim oraya gideceksin.
Seza: Bugün mü?
Seza: Yapma.
Üzümlükek: Yaptım bile.
Üzümlükek: Kaşınmayacaktın!
Onun karşıdan geldiğini görünce telefonu tamamen kapatıp merdiven korkuluklarına dahada yaslandım.
O beni görmemişti, hala bana bir şeyler yazıyor olmalıydı.
Ümitsizse başını kaldırıp bana baktı. Ah hayır bileğim burkulduğu için topallıyordum ve o bundan beni anlayabilirdi.
Merdivenler. Merdivenlerden kendimi atarsam bileğim burkulmuş gibi yapabilirdim. Ama telefonum, onu daha yeni almıştım ve bunu da kırmaya hiç niyetim yoktu.
"Ne yapıyorsun bu merdivenlerin başında?"
"Sanane." arka Cebimden telefonu ve omzuma astığım çantamı çıkarıp ona doğru uzattım. " Şunları tutar mısın?" elimdeki telefonu ve çantamı aldı.
Gözümü kapatıp kendimi geriye ittim. Merdiven basamaklarından çarpa çarpa aşağıya yuvarlandım. Sonunda aşağıya düştüğümde acıyla gözlerimi açtım kaburgalarım iç içe girmişti resmen.
"Siktir. Sen kafayı yemişsin. Niye yaptın bunu?" aşağıya inerek hemen yanıma çöktü, hemen yaralı bileğimi tuttum, sağ kaşım da patlamıştı. Herkesin derste olduğuna şükrettim.
"Ahh." kaburgalarım gerçekten ağrımıştı.
"Niye attın bir anda kendini."
"Sanane. Off bileğim."
"Bileğin ha! Sen ölmediğine dua et."
Çantamı ve telefonumu elinden aldım. "Tamam artık gidebilirsin." çatık kaşlarım, yüzüne bakınca istemsiz şekilde düzeltip, gülmeye başladım.
"Ne? Ne gülüyorsun?" elimle yüzünü gösterdim.
"Haa bu mu?" eliyle yüzünü tuttu. "Sen bir de onları gör." Daha çok gülmeye başladım. Fiyakası çizilmesin diye ne yalanlar atıyordu.
"İnanayım mı?"
"Ah Üzümlükek beni soktuğun durumları görmüyor musun? Sen de gülmeyi bırak sanki senin yüzün benden farksız."
Elimi kaşıma götürdüm. Kanıyordu. " Ne Üzümlükek? Hep Üzümlükek deyip deyip duruyorsun."
Ayağa kalktım bileğimin üzerine basıp yürümeye koyuldum. Ağrıyordu ve topallıyordum
" Al işte Bileğini incitmişsin. Hadi gel revire gidelim."
" Karışma bana ben iyim."
"Merak ettiğim şey Üzümlükek o kadar yüksekten atladı. Acaba bir yeri kırılmışmıydı?"
"Ya banane Üzümlükek denilen kişiden." Cebimden çıkardığım peçeteyi kaçıma bastırdım. "Defol git yanımdan senin dersin falan yok mu?"
Dışarıya çıkıp banklarda birine oturdum o da gelip yanıma oturdu. "Gitmiyorum. Ya ne olmuş yanında dolanıyorum diye? Canım sıkılıyor, birisini arıyorum."
"Yanımda oturarak mı arıyorsun her kimi arıyorsan?"
"Arıyorum ama bulamıyorum. Çünkü ben onun yüzünü bilmiyorum."
"Ne kadar aptalca."
"Sen anlamazsın."
"Kimi arıyorsun?"
"Üzümlükek'i"
"Üzümlükek mi? İsmi Üzümlükek mi?"
"Ya hayır. Üzümlükek bana sahte hesapta yazan bir kız. Beni öldürmek istiyor ama hepte hayatımı kurtarıyor."
"Seni ölürmek mi istiyor? Polise falan gittin mi?"
"Polise neden gideyim ki! Ben onu bulurdum hatta peşindeyim ama hayır bulamıyorum. Kendini o kadar güzel saklıyor ki polis bile bulamaz onu. Hem polise de gidemem."
"Neden polise gidemezsin? Bir suçun mu var?" morarmış bileğimi ovalmaya başladım.
"Çünkü elinde beni mahvedecek bir şey var."
"Bu sıralar da herkes birbirinin kuyusunu kazıyor." dedim.
"Anlamadım."
"Ona derdinin ne olduğunu sordun mu? Yani neden seni öldürmek istediğini hiç sordun mu?"
"Defalarca."
"Ee neymiş derdi?"
"Bana katilsin diyor başka bir şey demiyor."
"Gerçekten katil misin?"
"Düşünüyorum ama hayır ben katil değilim ama o bu konuda ısrar ediyor."
"Peki bunların hepsini neden bana anlattın?"
"Bilmiyorum. Sen sordun, bende anlattım."
"Merak etme kimseye anlatmam ama bana bir daha özel hayatında bir şeyler anlatma."
Ayağa kalkıp topallayarak yürümeye başladım. Birden arakamı dönüp ona baktım. "Katiline aşık olma ama onu anla. Belki bir şey yapmışsındır zekanı zorla ve hatırlamaya çalış. Belki bir şeyler yapmışsındır. Senin için önemsiz bir şey yapmışsındır ama onun hayatını değiştirecek olay olmuştur."
"Denerim." dedi gülümseyerek. "Bana adını söylesene."
"Sanane." deyip yürümeye başladım.
🍇 🍇 🍇
Bölüm sonu....
Evett bölüm nasıldı? Hemen görüşlerimizi yazınız.
Ben kaçıyorum sizde lütfen beni takip etmeyi ve bölümü oylamayı unutmayınız.
Sevgilerle 🐢
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üzümlükek | Texting (TAMAMLANDI)
General Fiction~~TAMAMLANDI ~~ ✔️✔️ Üzümlükek: Cedric'in, Chen'e neden üzümlü kekim dediğini biliyor musun? (00.01) Üzümlükek: Tabi ki de bilmiyorsun. (00.01) Üzümlükek: Çizgi film yerine aksiyon filmlerini tercih ettiğini en iyi ben biliyorum. (00.02) Üzümlükek:...