13. Bölüm

2.7K 294 40
                                    

Merhabalar, merhabalar...
Hemen buraya okuduğunuz saati yazınız.

Bölüme geçmeden sol alt köşedeki yıldızınızı parlatmayı lütfen unutmayınız.

İyi okumalar...

🍇 🍇 🍇

Seza: Ah inanmıyorum birkaç gündür bana yazmıyorsun.

Seza: Beni rahatsız etmiyorsun.

Seza: Beni delirtmiyorsun.

Seza: Kafanda bir şeyler mi var?

Seza: Yoksa ben bu gidişi kabul etmiyorum.

Seza Önce kendine alıştırdın şimdi ise cevap vermiyorsun.

Seza: Lütfen bana artık cevap ver.

Seza: İntikam al benden hadi.

Seza: Beni sana en başta alıştırmayacaktın.

Mesajların hepsini okuyup geri telefonu arka cebime attım. Onu ve arkadaşlarını izlemeye koyuldum hep yaptığım gibi.

O mektubu bulmamalıydım, o eve hiç gitmemeliydim. Hayır duygularımı birbirine karıştırmamalıyım.

İntikam alacağım ondan. İntikam. "Nalet olsun, Nalet olsun, bin kere lanet olsun."

"Neye bin kere lanet olsun?" Olduğum yerde irkilmedim adeta tavana kadar zıpladım dersem daha iyi olurdu.

"Ne yapıyorsun sen ya? İnsan dalmışken hiç sessizce..." dönüp baktığımda onunla karşılaştım. Hayır o orada oturmuyor muydu?

"Yaklaşıp konuşulur mu demek istedin herhalde?"

Hemen kendime gelip serinkanlılığımı korudum. "Sen bu okul da ne arıyorsun? Beni mi takip ettin? Sapık mısın sen?" evet böyle yap asla sen olduğunu anlamayacak.

"Sen kimsin be? Ben seni neden takip edeyim. Şurada oturuyordum, seni görüp tanıdım. Kendi kendine konuşuyordun, geldim yanına birde sapık olduk."

"Sana neden inanayım? Ne malüm beni takip etmediğin. Babamın oğlu musun sana inanayım ben?"

"Yav bu aralar bir şeyler mi oluyor? Bütün belalı kişiler beni mi buluyor?" diye kendi kendine söylendi.

"Hayır aptal belan tam olarak benim, seni yok edeceğim." diye içimden geçirdim.

"Canım sıkkın." Diye devam etti.

"Banane."

"Sende kibarlık namına bir şey olmaz mı?" diye sordu. İçimden sanamı dedi iç sesim, elimden gelse onu bir kaşık suda boğardım ama acı çektire çektire olacaktı her şey.

"Sana neden kibar davranayım? Sen kimsin ki?"

"Uff seninle hiç münakaşaya girmeyeceğim. Canım sıkkın. Baktım sende kendi kendine söylenip, kendi kendine lanet okuyorsun tam senin yanında olmam gerektiğini gördüm."

"Neden benim yanımda olmak istedin?"

"Seninde canın sıkkın. Canı sıkkın birisinin canını, ancak canı sıkkın diğer kişi düzeltir."

"Şu an beyin hücrelerimi siktiğinin farkın mısın?"

"Sen ne ağzı bozuk bir şey çıktın aynı, Üzümlükek gibi."

"Ney gibi?" evet biraz daha Şaşırmış gibi yap bu olaydan tam kurtulacaksın.

"Can sıkıntımın sebebi işte Üzümlükek. Bana yazmıyor. Bir şey oldu. Her ne kadar beni delirtse, bana zarar veriyor olsa da kendisine alıştırdı beni."

"Öff Banane senin Üzümlükek midir ya da her neyse aranızdaki ilişkiden."

"Sen ne duygusuz kız çıktın. Senin canın niye sıkkın? Anlat da kafam dağılsın." Canını sıktığım kişi kafasını dağıtmak için benden yardım istiyordu. Ne garip bir dünya düzeni içerisinde yaşıyorduk ama.

"Sana bir kere daha söylüyorum sa-na-ne." dedim heceleyerek. Sonra düşündüm de onda cevap olabilirdi. "Aslında bana cevap ver!"

"Senin kafanda var mı? Bir anda sana geliyorlar mı?"

"Sus! Şimdi ben birisine bedel, evet evet bedel ödeteceğim çünkü o kişi bana çok kötü bir şey yaptı. Ne yaptı diye sorma zaten söylemem ama sonra bir mektup buldum bu bedeli yapmamam için sen ne yapardın?"

"Herkes de bir intikam peşinde."

"Ne dedin duyamadım." hayır anlamasın lütfen, hayır.

"Diyorum ki şu an sen benim beyin hücrelerimi siktiğinin farkında mısın?"

"Aslında evet ama hadi cevap ver. Ne yapardın?"

"Bilmiyorum sanırım duygularım ile hareket ederdim. Yani kalbim ne söylerse o. Beyinle düşünmek daha mantıklıdır ama beyne fırsat gelmeden kalbim yola çıkmıştır."

Kendi elleri ile kendi kafasına sıktı. "Tamam." hızla ayağa kalkıp yürümeye başladım.

"Nereye?" diye sordu.

"Sanane." diye cevap verdim.

🍇 🍇 🍇

Bölüm sonu...

Ne yapıyorsunuz siz? Bende beyin hücresi kalmadı, acil beyin hücresi nakli lazım buraya. Nasıl buldunuz?

Ben uzatmadan ve fazla beyin yakmadan kaçıyorum sizde lütfen oy vermeyi ve beni takip etmeyi unutmayınız.

Sevgilerimle 🐢

Üzümlükek | Texting (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin