Merhabalar, merhabalar...
Hemen buraya okuduğunuz saati yazınız.Ve sol alt köşedeki yıldızınızı parlatmayı unutmayalım.
İyi okumalar.
🍇🍇🍇
Seza: Kimsin sen?(08.00)
Seza: Dur bir yere gidemezsin.(08.00)
Seza: Çabuk buraya geri dön ve bana cevap ver.(08.00)
Seza: Sana diyorum.(08.01)
Seza: Seninle mi uğraşacağım ben. Hiç umurumda değilsin.(08.01)
Seza: Belli ki kafan yerinde değil. Ne halin varsa gör. (08.01)
Bildirimler yavaş yavaş ekrana düşüyordu. Parmağımla hepsini kenara iteleyip tek kişinin üzerinde durdum.
Üniversitenin, en sevdiğim pencere önüne koyulmuş pofidik minderlerinde oturup onları izliyordum.
Burası Samyeli Özel Vakıf Üniversitesi. Yani Seza Samyeli'nin babasının üniversitesi. Buraya kaydımı alana kadar sabah, akşam hunharca çalışıp didinmiştim ve sonunda buradaydım. Canı gönülden olmak istediğim tek yerde.
Dışarıda, onların hep oturduğu çardağa baktım. Bugün dalgın görünüyordu. Arkadaşları her ne kadar şen şakrak görünseler de o, dalgın görünüyordu.
Sabah ki konuşma aklını kurcalıyor olmalıydı ama bu ona yapacaklarımın yanında hiç bir şeydi. Ölmek için yalvaracak, ayaklarıma kapacaktı.
Üzümlükek: Dalgınsın biriciğim. (12.13)
Cebindeki telefon titreyince kendine gelip, elini cebine atarak telefonu çıkardı.
Seza: Yine sen. (12.14)
Seza: Bak kızım ya da erkek misin bilmiyorum.(12.14)
Üzümlükek: Biraz rahatlatacaksa söyleyeyim. Kız.(12.15)
Üzümlükek: Bununla beraber biraz rahatlamışsındır umarım. Çünkü bunlar son rahat günlerin. (12.15)
Üzümlükek: Önce rahatını alacağım elinden, sonra rüyalarını, en son ise canını.(12.15)
Üzümlükek: Ve unutma her şeyini kaybetmiş kişinin, artık kaybedeceği ve korkacağı bir şey yoktur. (12.16)
Seza: Canımı sıkmaya başlıyorsun.(12.16)
Seza: Benim canım sıkılırsa, senin için hiç iyi olmaz.(12.16)
Seza: Benden ne istediğini açık açık söyle ,sana istediğini vereyim. Artık düş yakamdan. (12.17)
Üzümlükek: Çok geç.(12.17)
Üzümlükek: Benim istediğimi artık sen veremezsin.(12.18)
Üzümlükek: Keşke verebiliyor olsaydın da bende senin peşinden düşerdim. Ama... (12.18)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üzümlükek | Texting (TAMAMLANDI)
General Fiction~~TAMAMLANDI ~~ ✔️✔️ Üzümlükek: Cedric'in, Chen'e neden üzümlü kekim dediğini biliyor musun? (00.01) Üzümlükek: Tabi ki de bilmiyorsun. (00.01) Üzümlükek: Çizgi film yerine aksiyon filmlerini tercih ettiğini en iyi ben biliyorum. (00.02) Üzümlükek:...