Második

89 28 5
                                    

Az Ábellel kapcsolatos negatív gondolataimat félretettem, és rá hangolódtam a koncertre. A trollin folyamatosan őket hallgattam, és akaratlanul is elmosolyodtam. Egyszerűen imádom a hangjukat.

Helga is ott lesz ma, a Dürer előtt találkozunk. Ő is szereti őket, de még új ebben a kpop témában. Neki többnyire csak a BTS létezik, akiket szintén bírok, de nekem a Monsta X az abszolút kedvenc. Ettől függetlenül a lelkesedése hasonló, mint az enyém, hisz Kihyunért igencsak remeg a térde. Tudja, hogy Ábel nem támogatta a mai kiruccanásunkat és szerinte nem kellene miattuk veszni hagyni a srácot, de mindenben nem érthetünk egyet. Unalmas is lenne, ha az élet minden területén egyet értenénk. Már tíz éve ismerem és a barátom, számtalan rossz döntésemhez asszisztált már, meg megannyi jóhoz is. De abból volt kevesebb.

Ahogy megérkeztem, már meg is pillantottam Helgát, ahogy vigyorogva kalimpál a sor közepéről. Mulatságos látványt nyújtott. Hasonlóan volt felöltözve, mint én, annyi különbséggel, hogy ő a piros ruhákat részesítette előnybe. Sötét hajához és szeméhez, nagyon is illett. Ahogy mellé értem, azonnal a nyakamba ugrott, majd nyíltak az ajtók és a tömeggel együtt sodródtunk be a szórakozóhelyre. Helga eléggé erőszakos lány, ha arról van szó, hogy hol szeretne állni. Így történt, hogy egészen a második sorig fúrta magát és húzott be engem is. El se hiszem. Itt állok a Monsta X koncerten a második sorban. Még öt perc volt a kezdésig, úgyhogy lőttünk pár szelfit is, hogy megörökítsük a pillanatot. Háttal álltunk a színpadnak, hogy a banda logója is jól látszódjon. A kijelzőmön folyamatosan ugráltak az üzenetek. Ábel nem bír magával.

– Válaszolsz neki?

– Aha... Hátha akkor abbahagyja.

– Kapcsold ki. Akkor nem rezeg feleslegesen. Majd koncert után ölitek egymást.

– Nagyon vicces vagy. Lerázom és kikapcsolom, nyugodj meg – forgattam meg a szememet. 

Megnyitottam az üzeneteit, bár ne tettem volna. Csak felhúzott.

Rányomtam a kikapcsoló gombra és el tettem a telefont a táskámba

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Rányomtam a kikapcsoló gombra és el tettem a telefont a táskámba. Ebben a pillanatban felcsendült az intro, és elkezdődött a koncert. Vettem egy mély lélegzetet, hogy kiűzzem a fejemből a gondolataimat. Most csak ők számítanak. Ők heten, a Monsta X. El sem hiszem, hogy itt vagyok. Ilyen élményben soha többé nem lesz részem. Tudtam, hogy jó döntést hoztam. Ahogy felvonultak a színpadra, egy ütemet kihagyott a szívem. Úristen... Wonho, hogy lehetsz ilyen dögös? A gyönyörű csillogó haja, a mély barna vágott szeme és az a csókolni való szája. A mellénye alól kikandikáló kidolgozott felsőtestéről, már ne is beszéljünk. Képtelen voltam levenni róla a szememet. Annyira tökéletes ez a pasi. A többieken is végigvezettem a szemeim. Annyira egyben vannak, annyira különlegesek. Nem lehet őket nem szeretni. Helga kedvence Kihyun, le sem vette róla még a szemét, mióta beléptek.

Tíz dalt adtak elő, aztán jött a fanservice. Mindenki sikoltozott azon, amit műveltek. Nem csak egymással, hanem két szerencsés lányt is felhívtak a színpadra, és táncoltak nekik. Zseniális volt. Kicsit irigy is lettem. Lettem volna az egyik lány, akit Wonho és IM körbetáncolt.

Ezután öt perc szünet következett, hogy a staff kitegye az asztalokat és megkezdődhessen a közönség találkozó.

Sikerült bezsebelni egy közös képet is a srácokkal. Bár végig remegett a lábam, mint a kocsonya, ettől függetlenül nem is lett annyira botrányosan rossz a kép. Wonho állt a balomon. Beszívtam édeskés illatát, miközben már a szívem is remegett, nem csak a térdem. Gyönyörű mosolyt eresztett felénk, és hozzá ért a vállamhoz... Amitől menten elpirultam.

A telefonomat vissza kapcsoltam. Ábel azóta nem írt. Szerencsére. Helga elment mosdóba, addig kint vártam rá, majd ismerős hangot hallottam. Az emlegetett szamár. Nem akarok vele találkozni, nem teheti tönkre a mai napomat Ábel. Egyre közelebbről jött a hangja és egyre idegesebbnek tűnt. Nem értem, hogy engedhették be a biztonságiak, de ha megtalál, akkor nekem annyi. Nem fog békén hagyni. Elkezdtem hátrálni, majd a falnak ütköztem. 

Zsákutca.

Már épp feladtam volna a reményemet, hogy láthatatlanná váljak, amikor a mögöttem lévő fal megnyílt és bezuhantam rajta. Felkészültem, hogy nagyot koppanjak, amikor puha karokat éreztem meg magam körül. 

 

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

..........................................................
...................................
..................
...

Sziasztooook!

Hogy tetszik eddig a történet? 🤗
Van sejtés, hogy merre fog alakulni a történet? ❤️

Amikor lemegy a napWhere stories live. Discover now