Elmondtam a sofőrnek a címemet és elindultunk hozzám. Az Árpád hídtól nem messze lakom ötven négyzetméteres kis lakásban. Ismerem a tulaj lányát, így jutányos áron jutottam hozzá. Ha nem így lenne, képtelen lennék egy ekkora lakást is egyedül kifizetni. Három munkám van, abból tartom el magamat, de még így is oda kell figyelnem, minden egyes kiadásra. Helgának ilyen szempontból kicsit nagyobb szerencséje van. Az albérleti díjat fedezi neki a munkahelye, így arra nem kell költenie és sok egyéb juttatás is van, ami miatt jól él. Nem irigylem tőle, vagyis de, de nem rosszindulatúan. Örülök, hogy neki könnyebb. Amikor hazaértünk Wonho ragaszkodott hozzá, hogy felkísérjen, hogy nehogy itt legyen Ábel. Nem ellenkeztem, hagytam, hogy ő is jöjjön. A vége viszont az lett, hogy mind fel akartak jönni. Ahhoz képest, hogy ők milyen körülményekhez vannak szokva kissé zavarban éreztem magam miatta. Viszont mindenért megdolgoztam, így nem szabad szégyellnem semmit. Néhai apám azt mondta mindig, hogy bármid is van, légy rá büszke. Bár szerintem arra nem gondolt, hogy majd pont koreai hírességeket fogok egyszer hazahozni és majd előttük próbálok nagyon büszke lenni a nagyjából semmimre.
– Üljetek le nyugodtan, ha találtok rá alkalmas felületet – vakartam meg a fejemet zavaromban, majd berohantam a szobámba.
Nem sok minden volt benne. Egy franciaágy, egy nagyobb szekrény és egy íróasztal. Mondanám, hogy szeretem a minimalista stílust, de igazából ha tehetném, kicsit modernebb lenne minden. De erre nincs pénzem és amíg jó állapotú minden, addig nem is szeretnék feleslegesen költeni rá. Bár ha tudom, hogy egyszer a Monsta X az otthonomba jár, akkor legalább egy új terítőt beszerezhettem volna az asztalra. Nagyot sóhajtva vettem ki egy tiszta pólót és ruhát a szekrényből és elmentem lezuhanyozni. Ilyen gyorsan szerintem még sosem készültem el. Fekete pólót vettem fel, rá egy kantáros bordó combközépig érő ruhát és hozzá fekete térdzoknit. Hajamat lófarokba kötöttem, és a szememet tussal emeltem ki. Felfrissülve léptem ki a fürdőből.
– Kész vagyok, mehetünk – mondtam, mire mindenki rám bámult.
– Mennyivel – kereste a szavakat Jooheon –, másabb vagy, mint eddig.
– Ugye? A szappan csodákra képes – vicceltem el.
Gyorsan bedobtam a powerbankot a táskámba, és egy flakon vizet is. Vettem magamhoz némi pénzt, és kiindultunk a lakásból. Az autóból írtam Helgának, hogy ne aggódjon értem.
Utáltam hazudni neki, de nem mondhattam el, hogy a srácokkal vagyok. Nem hiszem, hogy megértette volna. Bár előbb utóbb muszáj leszek beavatni és akkor már lehet, hogy jobb lenne előbb, mint utóbb és esetleg valaki mástól tudja meg. Ábelből kinézem, hogy elmondja neki, ha ott keres nála. Nem tudom mit tegyek. Gondterhelten szálltam be az autóba és a fejemet az üvegnek döntöttem.
– Baj van? – húzódott Wonho közelebb hozzám.
– A barátnőmnek nem mondtam el, hogy veletek vagyok. Tegnap óta hazudok neki. Nem akarok, de tudom, hogy veletek lenni, nem olyan egyszerű, és nem is lehet bárkit beavatni.
– Hé srácok – kiabált előre a többieknek –, mit szólnátok hozzá, ha egy másik lány is csatlakozna ma hozzánk a városnézésre?
– Ismer minket? – kérdezte Hyungwon, mire bólintottam.
– Felőlem jöhet – mondta vigyorogva IM.
– Jó csaj? - kérdezte Minhyuk.
– Szerintem szép – vontam vállat. Helga fél fejjel magasabb nálam, és vékonyabb is. Barna hosszú haja és szeme van. Kissé olaszos beütéssel. Különlegesebb nálam.
– Menjünk érte! – egyeztek bele mind.
Elmondtam a címet a sofőrnek, majd felhívtam Helgát, hogy öltözzön csinosan és van egy állati nagy meglepetésem, így nem akadhat ki rám, amikor elmondom neki az igazat. Kissé kimért lett a hangja, amiért hazudtam, de bízom benne, hogy a srácokkal sikerül kissé kiengesztelni. Kihyun a kedvence, így őt fogom bevetni ellene. Már a fiút is beavattam ebbe és nincs ellene kifogása. Nagyon kíváncsi leszek, hogy Helga milyen arcot fog vágni, amikor meglát minket. Amikor megérkeztünk még rá csörögtem, hogy tudja nemsokára ott vagyok. Azt mondta még öt perc kell neki. Úgyhogy Kihyunnal együtt kiszálltam az autóból és elindultam fel a másodikra Helga lakásához. Mély levegőt vettem és becsöngettem hozzá.
..........................................................
...................................
................
...
Következő 1-2 rész, várhatóan:
2021.01.16
YOU ARE READING
Amikor lemegy a nap
FanfictionVannak olyan találkozások az életében, amik már, akkor megvoltak írva, amikor még csak gondolni se mertünk volna rá. És vannak olyan kapcsolatok, amik bármeddig is tartanak, csak azt bizonyítják, hogy sosem kellett volna belekezdeni. Publikálás kezd...