Wonho szemszögéből
Próbáltam úgy kirohanni a szobából, hogy Flóra ne vegye észre, mennyire is vagyok a határaimon. Ha csak egy kicsit is tovább folytatta volna a csípőjének ütemes ringását, valószínűleg a nadrágomba élvezek, mint egy tapasztalatlan kamaszfiú. Bár rég nem voltam senkivel, ezt a kellemetlen szituációt mindenképpen el akartam kerülni.
A fürdőbe érve, azonnal megszabadultam a ruháimtól és a zuhany alá álltam. Kezemmel támasztottam magam a falnál, és hagytam, hogy a víz a fejemre zúduljon, és azzal együtt mossa ki az intim képeket az elmémből.Bármennyire is próbáltam kizárni a gondolataimból Flóra érintéseit, nem ment. Folyamatosan a pár perccel ezelőtt történtek jártak a fejemben, és a testem képtelen volt lenyugodni. Egyetlen egy megoldást tudtam elképzelni, ami nem más, minthogy könnyítek magamon, mert ha nem teszem, akkor amint visszatérek a szobába, biztosan nem tudok ellenállni neki. Leteperni viszont még korai lenne, ennél többre becsülöm. Épp, hogy megmarkoltam férfiasságomat, hűsítő levegő áramlott be a kabinba, amitől libabőrös lett a testem. Mielőtt megfordulhattam volna, megéreztem magamon Flóra törékeny kezeit, ahogy átfonja derekamon, majd fehérneművel borított testét hozzányomta a hátamhoz.
- Flóra, hát te? - kérdeztem meglepetten.
- Gondoltam - csókolt rá hátamra egy aprót -, ha már én okoztam - simított végig egyik kezével ágaskodó tagomon -, segítő kezet nyújtok - mondta, miközben arcát a hátamba fúrta.
Zavarban volt.
- Erre - hagyta el apró sóhajt a torkomat, ahogy rámarkolt az említett részemre -, semmi...szükség - kezdte el ütemesen mozgatni kezét, markában a férfiasságommal.
Nem voltam elég erős, képtelen voltam ellenállni az érintésének. Átadtam a jóleső érzésnek az irányítást a testem felett, és ezzel egyidejűleg Flórának is zöld utat adtam, hogy azt tehessen velem, amit csak akar. Jobb kezével ütemesen, egyre gyorsabb tempót diktálva dolgozott rajtam, míg másik kezével a felsőtestemet fedezte fel, olykor körmeivel is végigszántva azon. Egyre kéjesebb morgások hagyták el a torkomat, míg nem megéreztem, hogy már nagyon közel járok.
- Flóra - lihegtem magam elé a szavakat -, én mindjárt... - de mire kimondhattam volna, a lány gyorsított a kezének mozgásán, és ennek következtében feszült hátra a fejem, és élveztem el érintése által.
Lihegve támaszkodtam meg két kézzel a zuhanykabin csempézett falán, miközben a testem mellett a lábam is erőtlenül megremegett. Nagyon rég nem volt, ilyen intenzív orgazmusban részem. Flóra végignyalt gerincem mentén, amire újra megremegtem, miközben kezét, még mindig ütemesen mozgatta a hímtagomon.- Kifogsz nyírni - lihegtem, amire egy elégedett nevetést kaptam.
- Sajnálom - engedte el férfiasságom, majd oldalamon végigsimítva húzta vissza kezeit.
Megéreztem ismét a hideg levegő áramlását, mire gyorsan megfordultam, és a lány teste után kaptam. Nyakába csókoltam, hogy ezzel buzdítsam maradásra.
- Azt hiszem - suttogtam a nyakába -, te jössz.
- Nem azért jöttem be, hogy viszonzást reméljek - mondta zavartan, miközben óvatos csókokat hintettem nyakára -, hanem, hogy neked segítsek - nyelt akkorát, hogy a számon éreztem, annak súlyát -, ha már én okoztam.
- Szeretném viszonozni - suttogtam fülébe, majd annak tövébe csókoltam.
Nem mozdult, ezt úgy vettem, hogy engedélyt adott arra, hogy én is hasonlóan kényeztessem, mint ahogy ő tette velem. Kezeimet felvezettem dús kebleire, és gyengéden szabadítottam meg a nedvesen, rátapadt anyagtól. Míg másik kezemet becsúsztattam az alsóneműje alá. Fejét hátravetve sóhajtott fel, miközben egész teste megremegett kezeim között. Mohón csókoltam nyakát, és kezemmel serényen mozogtam lábai között. Oldalra fordított arcára nyomott csókom után megfordult, elszakítva kezeimet testrészeiről, és vágytól sugárzó tekintettel nézett fel rám. Lecsaptam ajkaira, és vissza vezettem kezemet lábai közé, míg a másikkal a fenekét markolásztam határozottan. Egyre kéjesebb sóhajok hagyták el ajkát, majd nyakamba fonta karjait, és a csókból kiszakadva hajolt nyakamra. Légzése egyre gyorsabb és gyorsabb lett. Végül háta megfeszült és nyakamba nyögve remegett meg, ahogy átadta magát az orgazmusnak. Látni szerettem volna az arcát, így ahogy kezeimet végig vezettem testén, a vállán állapodott meg, és kissé hátrébb tolva fürkészni kezdtem. Arca kipirult volt, szája elnyílt, és szemében még mindig az a végtelenül szexi mámoros tekintet nézett vissza rám. Gyönyörű volt. Megsimogattam szeplős arcát, és egy utolsó gyengéd csókot leheltem ajkára.
- Ha már mindketten itt vagyunk - kezdtem kissé rekedt hangon -, akkor meg is fürödhetnénk - javasoltam.
Bár szinte biztos voltam benne, hogy nemet fog mondani, de tévedtem.
Végig a szemembe nézve szabadult meg a nedves fehérneműjétől, majd meg állt előttem teljesen meztelenül. A szemeim maguktól indultak felfedező útra, hogy minden porcikáját mélyen az elmémbe fogadják. Mosolyogva, játékosan fürdettük meg egymást, majd a zuhany végeztével átnyújtottam egy törölközőt neki, hogy mikor kilép a kabinból, magára köthesse. Váltóruhát egyikünk sem hozott magával, így mielőtt kiléptünk volna a helyiségből, alaposan körbenéztem, hogy nincs-e kint senki. A terep tiszta volt, így Flóra, és én is elmentünk a saját szobánkba. Csak egy trikót, és egy boxeralsót kaptam magamra, majd vissza siettem a lány szobájába, aki hasonló szettben várt rám, már az ágyon fekve. Mellé feküdve magamhoz húztam, majd betakartam testünket.- Köszönöm, az előbbit - suttogtam, miközben szememet a tekintetébe fúrtam.
- Ez így, nagyon kínos - nevette el magát zavartan.
- Csak szerettem volna, ha tudod, hogy élveztem - köszörültem meg a torkomat -, ami odabent történt.
- Én is - suttogta alig hallhatóan.
- Ennek örülök - simogattam meg az arcát. - Későre jár, ideje pihenni - mondtam majd egy "jó éjt" csókot nyomtam ajkára.
Azután összebújtunk. Fejét a vállamra tette, miközben átkaroltam törékeny testét, és így szenderültünk álomba.............. Boldog Valentin napot.............
.................................................
...............................
.................
...Bízom benne, hogy az erotikus tartalom ellenére, vagy épp annak köszönhetően, de ez a rész is elnyerte tetszéseteket ❤️
Következő rész várható feltöltése:
2021.02.17.
YOU ARE READING
Amikor lemegy a nap
FanfictionVannak olyan találkozások az életében, amik már, akkor megvoltak írva, amikor még csak gondolni se mertünk volna rá. És vannak olyan kapcsolatok, amik bármeddig is tartanak, csak azt bizonyítják, hogy sosem kellett volna belekezdeni. Publikálás kezd...