Huszonnyolcadik

41 19 8
                                    

– Mire készülsz? – kérdeztem.

– Mondtam az előbb. Nem szexre vágyom, hanem szeretkezésre. Megmutatom neked, hogy mi a különbség – hajolt közel, majd megharapta az ajkát –, Készen állsz?

Bele bújtunk a köntösbe, majd Wonho megfogta a kezemet és elkezdett kivezetni a fürdőszobából. A hálószobába érve becsukta mögöttünk az ajtót, majd kulcsra zárta azt. Bár egyedül voltunk a lakosztályban, nem tudni, hogy a többiek mikor unják meg a bárt és döntenek úgy, hogy visszajönnek inkább. A szoba közepén állva megsimogatta arcomat, majd hátra csúsztatta kezét a tarkómra, valamint a derekamra, és gyengéd csókot lehelt ajkaimra. Apró csókokat váltva kezdett el kissé tolni az ágy felé, mire hátrálva elindultam. Mikor az ágyhoz értünk, elszakadt tőlem, majd felfeküdt a matracra és maga mellett megpaskolta azt, jelezve, hogy kövessem. Mellé feküdtem, mire felkönyökölve ismét birtokba vette ajkaimat. Érzékien csókolt, miközben kezével a nyakamat simogatta, és olykor eltévedve a mellkasom irányába. Elhúzódott tőlem, kibontotta a köntöst rajtam, majd végig szántott tenyerével a hasamtól egészen az államig. Apró csókokat hintett nyakamra, majd lejjebb haladva fedezte fel felsőtestem minden miliméterét. Elidőzött a melleimen, először kézzel, majd szájjal is, végül a köldökömnél állapodott meg a szája, ahol belecsókolt, majd végig nyalta hasamat fel egészen a mellemig. Felnyögtem a kellemes érzéstől. Kibújt a köntöséből, majd fölém magasodott, már teljesen meztelenül. Törzsét a lábaim közé fúrta, ahol az alhasamnál meg is éreztem bevetésre kész hímtagját. Újra ajkaimra tapadt és szenvedélyesen csókolt, majd nagyon óvatosan kicsit előrébb nyomva csípőjét elhelyezkedett a tökéletes pózban, hogy elmerülhessen bennem. Minden porcikám kívánta és magamban szerettem volna már érezni. Lassan eltávolodott tőlem, hogy a szemembe nézhessen.

– Készen állsz? – kérdezte mámortól ittas hangon.

– Igen – sóhajtottam kéjesen –, kérlek – nyögtem szinte –, tedd meg.

Magabiztos mosolyra húzta ajkait, majd szépen lassan kezdett el elmerülni bennem, mire újabb apró nyögések hagyták el a számat. Nagyon óvatosan mozgott, miközben az ő torkából is egyre több sóhajt talált kiutat magának. Mikor teljesen elmerült bennem, megállt egy pillanatra, majd a számra hajolt és mohón birtokba vettem ajkaim és ezzel egyidejűleg kezdte el gyorsabban, ütemesebben mozgatni csípőjét a lábaim között. Egyre szenvedélyesebb lett, egyre követelőzőbb és egyre közelebb kerültem a vágy beteljesülésének, szédítő hullámaihoz. Kezemmel a hátát martam, szemem fennakadt, ahogy átéltem életem eddigi legélvezetesebb orgazmusát. Testem még remegett alatta, amikor még gyorsabb ütemet diktálva lökött még párat, majd ő is követett, majd a mellkasomra roskadva lihegett. Pár percig némán feküdtünk, úgy ahogy befejeztük az aktust, kezemmel a fejét cirógattam. Megértettem, hogy mit ért az alatt, hogy nem szexet akar tőlem, hanem szeretkezést. Éreztem, ahogy nem csak a testünk, hanem a lelkünk is összefonódik. Ilyet ezelőtt még sosem éreztem. Nem gondoltam bele, hogy ennyire más lehet egy szex, ha olyannal teszed, akit őszintén szeretsz. Minden érintése, parázsként égette és hozta lázba a testemet, miközben a lelkem egy megmagyarázhatatlan érzést kölcsönzött hozzá. Boldogsággal töltött meg az együttlét. Ahogy rendeződött a légzésünk, felkönyökölt és mellém gurult az ágyra. Tekintetünk találkozott és éreztem, ahogy egyé olvad abban pillanatban. Ugyanazt éreztük és ugyanolyan intenzitással. Szerelmesek voltunk, menthetetlenül szerelmesek.

– Szeretlek – csúszott ki a számon akaratlanul is. Nem tudom, hogy Wonho lepődött meg jobban, vagy én. Még soha senkinek nem mondtam ki ezt a szót. Még soha senki nem érte el nálam, hogy őszintén kimondhassam ezt a szót. A szívem összeszorult. A szemeit fürkésztem, majd arca ellágyult.

Amikor lemegy a napWhere stories live. Discover now