Ötödik

74 26 9
                                    

Édeskés illat, meleg határozott érintés, és ütemes ringatás. Fájóan nyitottam ki, sírástól duzzadt szemeimet, amikor megláttam Wonho állát a szemem előtt. Pár másodperc kellett, hogy realizáljam, hogy éppen a karjaiban tart, és úgy visz a hotelszobába. Nagyon remélem, hogy óvatos volt és nem a főbejáraton szambázott be velem, mert ha igen, akkor az nagyon nagy port kavarna. Próbáltam elhessegetni a gondolataimat és élvezni a pillanatot. Hányszor lehet olyan szerencséje az embernek, hogy az egyik imádott idolja karjaiban utazik. Miközben beszippanthatja édeskés illatát, ami a koncerten nyújtott teljesítmény hatására sem lett zavaró illatú. Nem is értem, hogy lehet ennyire friss és üde. Kezdett fáradni a karja, mert egy kisebbet dobott rajtam, mire karommal a nyakába csimpaszkodtam.

– Köszönöm, ébren vagyok... letehetsz nyugodtan – mondtam zavartan.

– Ne aggódj, mindjárt ott vagyunk. Addig öveket becsatolni és élvezze az utazást – mosolygott rám, amitől állati szívdöglesztő volt. Hivatalosan is a kedvenc helyemmé vált Wonho karja. Ki kell élveznem ezt a pillanatot, mert sosem fog megismétlődni.

Amikor beléptünk a lakosztály ajtaján, még akkor sem helyezett a lábamra, hanem a szoba közepén lévő karmazsin színű kanapéra tett le. Gondosan és óvatosan, akár egy porcelán babát. Nagyon jól esett a törődése és a gyengédség, amiben eddigi életem során, nem igazán volt részem. Szétnéztem a szobában, hatalmas volt. Csak ez a helyiség az amerikai konyhával együtt, minimum kétszer akkora volt, mint a lakásom. Vörös és szürke színekben pompázott, de nem volt lehangoló, inkább letisztult és elegáns aura vette körül. A nappaliból nyolc különálló ajtó nyílt. Hat kétszemélyes hálószoba és két fürdőszoba is helyet kapott a lakosztályon belül. Amíg én elnézelődtem a kanapén ülve, addig az inasok bepakolták a csomagjaikat. A srácok párban foglaltak el egy-egy szobát, míg Wonho egyedül aludt egy sajátban. A hat szobából négynek volt gazdája, így biztosra vettem, hogy az egyik szobában, meghúzhatom magamat ma éjszakára. De őszintén nem volt kedvem hozzá, hogy egy idegen helyen, egyedül aludjak egy szobában.

– Gyere megmutatom, hogy hol fogsz aludni – intett felém IM.

Nem sokáig haboztam, követtem, majd a fürdőszoba melletti legközelebbi szoba ajtaját belökte és előre engedett. Mindketten bementünk. A szobában egy franciaágy volt, egy LCD Tv, egy minibár és egy dohányzó asztal fotellal. Már maga a szoba is egy mini lakosztály volt. Soha életemben nem voltam még, ilyen előkelő helyen. Úgy éreztem, hogy nem is érdemlem meg, hogy itt legyek.

– Köszönöm, de jó nekem a kanapén. Reggel ahogy felkelek, már itt sem vagyok – mondtam mosolyogva. - Nem szeretnélek zavarni titeket.

– Nem zavarsz – hallottam meg a hátam mögül Wonho hangját, mire Im kiindult a szobából.

– Nagyon kedvesek vagytok, de nem fogadhatom el. Már így is sokkal tartozom.

– Semmivel sem tartozol. Inkább nekünk lenne okunk elnézést kérni – sütötte le a szemét. – Nem vettünk komolyan, amikor az exedet említetted. Azt gondoltuk mind, hogy ez csak egy ügyes próbálkozás, hogy a közelünkbe férkőzz. Ne haragudj.

– Ugyan! Biztosan rengeteg őrült rajongótok van, nem tudhattátok, hogy nem egy vagyok közülük. Bár – nevettem el magamat –, pont olyan vagyok én is.

– Ezt hogy érted?

– Tudod, Ábel, amiatt volt ilyen ideges, mert nem hagytam ki a koncertet.

– A koncert miatt szakítottatok? – döbbent meg a férfi. Igazán aranyos arcot vágott.

– Igen. Azt mondta, hogyha elmegyek a mai fellépésre, akkor köztünk mindennek vége – ültem le az ágy szélére. – Én meg, mint láthattad... ott voltam.

– Miért jöttél el, hogyha ennyire nem akarta? – érdeklődött, ahogy mellém ült, IM meg behajtotta az ajtót, és magunkra hagyott.

– Nem szeretnék erről mélyebben beszélni – nyeltem egy nagyot –, ha elmondom, akkor meg fogsz utálni, legyen elég annyi, hogy nem szeretem, ha megmondják mit tehetek, és mit nem – pillantottam rá.

– Dehogy utállak meg, mondd el – szabadkozott, miközben a kíváncsiság is felütötte a fejét.

– Ígérd meg, hogy nem ítélkezel – néztem rá, mire bólintott – Nem szerelemből voltunk együtt. Hanem azért, hogy egyikünk se legyen egyedül. Jobban féltem a magánytól, mint amennyire tőle – meredtem magam elé szégyenkezve, majd megéreztem a férfi kezét az ölemben pihentetett kezeimen.

– Senki sem szeret egyedül lenni – mosolygott rám.

– Ez igaz, de az sem mindegy, hogy aki a magányodat enyhíti, az ki is valójában.

– Ebben egyetértek – sóhajtott. – Szeretted valaha?

– Nem tudom – ismertem be. Őszintén meglepett a kérdése.

– Voltál már szerelmes?

– Igen, a számaitokba például az vagyok – nevettem el magamat zavartan, de kerültem a tekintetét.

– Mi a terved a jövőre nézve?

– Keresek egy másik albérletet – nevettem el magamat újra, de már keserűséggel a hangomban.

– El kell, hogy költözz miatta?

– Nem tudom. Nem tudom mire képes, de haza nem mehetek pár napig – dőltem hátra az ágyon.

– Addig a pár napig velünk maradhatsz – mondta a férfi, ahogy felém fordult.

– Ez igazán kedves, de reggel elmegyek, és többé nem látjuk egymást, már így is túl sokat tettetek értem – álltam fel és mentem ki a fürdőszobába.

A férfi nem jött utánam, minek is jött volna. Bezárkóztam a fürdőbe és kiengedtem a bent rekedt könnyeimet. A kövön ülve zokogtam, amikor halk kopogásra lettem figyelmes. Majd Hyungwon hangját hallottam.

– Bent vagy? Minden rendben?

– Igen – töröltem meg a szememet –, minden rendben. Megyek azonnal.

A tükör előtt állva gyorsan megmostam a szemeimet, majd mintha mi sem történt volna kiléptem a helyiségből és az addigra már üres szobába mentem. Becsuktam az ajtót, majd a hatalmas ablakon keresztül néztem ki és megcsodáltam a Budapesti éjszaka kilátását. Itt a Hiltonban csodálatos volt kinézni a városra. Sokáig ellátni. Egyet hátrálva az ágyba ütköztem, majd leültem rá. Nagyot sóhajtva vettem elő a telefonomat, amin tizennyolc nem fogadott hívásom volt Ábeltől. Végül kikapcsoltam és az ágyra hajítottam. Ekkor hallottam meg, hogy valaki megköszörüli a torkát a szobában, amiben elvileg csak én tartózkodtam. Lassan és félelemmel a szívemben kezdtem el fordulni a hang irányába. 

 

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

.....................................................
.....................................
.....................
...


Következő rész várható feltöltése
2021.01.12.

Amikor lemegy a napWhere stories live. Discover now