44. Kamarádka

108 3 1
                                    

Violet

Musela jsem se aspoň na chvíli uklidnit. Tohle byla přesně ta chvíle, kdy člověk potřebuje nejlepší kamarádku. Na jednou mi to došlo. Mia! Ona musí vědět, co je Chip zač, jinak by mohla být ve velkém nebezpečí.

Roztřesenou rukou jsem vytočila její číslo. Netušila jsem, jak jí to všechno řeknu. Zvedla to a já se zhluboka nadechla k tomu, abych jí řekla, co se děje.

"Mio, já myslím, že už by si se s Chipem neměla dál stýkat," řekla jsem nejistým hlasem. "To je nějaký vtip?" zeptala se, ale v jejím hlase jsem slyšela nejistotu. "Poslouchej mě, on není dobrý člověk," pokračovala jsem, protože to bylo nutné. Věděla jsem, že tohle nestačí, musím jí říct víc. "Něco jsem zjistila. Pracuje pro ty lidi, kvůli kterým byl Jake ve vězení," dodala jsem. Mia věděla, co to může znamenat, a tak jsem jí ani nic víc říkat nemusela. "To nemůže být pravda. Mýlíš se," snažila se přesvědčit hlavně samu sebe. "Mio, vím to celkem jistě. Vlastně mi to řekl." Ticho. Mia se odmlčela. "Mio?" hlesla jsem a doufala, že bych jí mohla být oporou. Neodpověděla, jen zavěsila. 

Do očí se mi nahrnuly slzy. Chápala jsem, že potřebuje být sama, ale přála jsem si, abych jí mohla pomoct. Jenže já přesně věděla, jak se cítí, cítila jsem se totiž stejně. Zrazená a využitá. Ti dva hráli děsivou hru a nás do ní zatáhli, aniž by mysleli na to, jak nám to ublíží.

Ahojky!

Mám tu pro vás novou kapitolu a v této chvíli bych vás ráda upozornila na to, že mám nový příběh, který navazuje na tento. Příběh se bude týkat Mii a Chipa. Jmenuje se 'Mia Forever' a najdete ho na mém profilu.


S láskou...Vaše Kirké..

Může Být I Hůř II.Díl ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat