15. Studená sprcha

138 6 0
                                    

Violet

Jake byl neodbytný a já vytrvalá. Doufala jsem, že to každou chvílí vzdá, ale to by nebyl on. Netušila jsem, jak tohle vysvětlím Jeffovi, který mě tu měl vyzvednout každou chvílí.

"Nechceš už vypadnout?" zeptala jsem se ho otráveně. "Ani ne, vlastně bych si dal ještě kolu," usmál se na mě a natáhl ke mně ruku s prázdnou skleničkou. "Kola došla," řekla jsem rázně.  "Tak potom si dám džus," nedal se odbít. "Pro tebe není ani džus," odsekla jsem a šla si dělat dál svojí práci. V tom se přede mnou zjevil Jeff. 

"Ahoj," řekl s nadšeným úsměvem a před obličej mi nastavil bílou růži. Překvapeně jsem zamrkala. "Ahoj," pozdravila jsem ho nazpět. Tahle situace pro mě byla divnější, než jsem si myslela, že bude.

Já za pultem, u kterého seděl Jake a přede mnou Jeff s kytkou a v saku. A Jake nás propaloval nemilosrdným pohledem. Nikdy by mě nenapadlo, že se mi něco takového stane. A úplným vrcholem toho všeho byl můj pracovní oděv. Špinavá zástěra je fakt sexy a určitě vhodná na první rande...

"Můžeme jít?" zeptal se Jeff a vytrhl mě tak z mých myšlenek. "Jasně, jen se skočím dozadu převlíct," dostala jsem ze sebe. "Počkám," řekl s úsměvem a šel se posadit k jednomu ze stolů. 

"Já taky počkám," dodal pak Jake se šibalským úsměvem od ucha k uchu. "Ty vypadni," sykla jsem na něj naštvaně. "Donuť mě," mrkl na mě. Zaskřípala jsem zubama a šla do zadní místnosti, ve které byla šatna pro obsluhu.

Ten zmetek, ten prevít, ten parchant! Proč mi tohle dělá? Co ho k tomu vede? Proč mě nemůže nechat být? Všechny tyhle otázky se mi motaly hlavou, zatím co jsem za sebe sundavala špinavé oblečení.

Nechtěla jsem nechat Jeffa čekat, ale přišlo mi vhod dát si rychlou sprchu. Potřebovala jsem ze sebe smýt pach smaženého jídla a taky tu hroznou křeč, do které mě přivedla Jakova přítomnost. Studená sprcha bylo přesně to, co jsem potřebovala. 

Oblékal jsem se do šatů, které jsem měla připravené, zhluboka se nadechla a mohla jsem jít. Jediné za co jsem se modlila bylo, aby se Jake nijak neseznamoval s Jeffem. To by byl můj konec.

Ahoj děcka!

Hlásím se s novou kapitolou. Dejte mi vědět, jak se vám tento příběh líbí!

S láskou...Vaše bezzubá Kirké..

Může Být I Hůř II.Díl ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat