Violet
Jedny hranolky, cheeseburger a kolu. Objednávku jsem si opakovala pořád dokola v hlavě, abych jí nezapomněla.
Snažila jsem se z hlavy dostat Jaka, ale bylo to těžké. Byl venku. Nechtělo se mi tomu věřit. Byla jsem připravená na to, že ho ještě velmi dlouhou dobu neuvidím a teď tohle. Byl zpátky a já nevěděla, co si počít.
"Děje se něco?" vytrhl mě z mého zamyšlení Jeff. Usmála jsem se na něj. "Jen taková stará záležitost. To nic není," zalhala jsem. "Kdyby si něco potřebovala, tak se na mě můžeš kdykoliv obrátit," ujišťoval mě. "Já vím, děkuju," řekla jsem. Vážně jsem to věděla a věděla jsem i to, že se mu líbím. Takže otázka, kterou mi pak položil nebyla moc překvapivá a hlavně se mě na to nezeptal poprvé. "Nechtěla by jsi si někdy někam vyjít?" zeptal se.
Zamyslela jsem se. Vždycky jsem ho odmítala, protože mi přišlo, že tohle nemůže mít budoucnost, ale teď když tu byl Jake. Přišlo mi, že tohle by mohl být dobrý způsob odreagování.
"Ráda si s tebou vyjdu," řekla jsem nakonec. "Vážně?" zeptal se překvapeně a radostně zároveň. "Vážně," pousmála jsem se.
Doufala jsem, že tohle není hloupost, že to je správná věc. Nechtěla jsem mu nijak ublížit a napadlo mě, že později bych si k němu mohla najít cestu. Byl hodný a přesně na tom teď záleželo. Nemohla jsem si dovolit dalšího hajzla, který by mi zase ublížil.
Takže Jeff a já. To by snad mohlo jít...
Ahoj děcka!
Jak se vám zatím líbí pokračování tohoto příběhu? Změnili by jste něco? A v co doufáte, že se v budoucnu stane?
Krásný den vám přeje...Vaše krémová Kirké..
ČTEŠ
Může Být I Hůř II.Díl ✓
RomanceDruhý díl mého příběhu. Violet a Jake si nejspíš nebyli souzeni. Dopadne špatně i vztah Sarah a George? Nebo je zachrání sestra a nejlepší kamarád? 9. září 2019 - 2. ledna 2021