Violet
Byl to už měsíc od té scény v bistru. Ani jeden z nás o tom nemluvil. Jeff se zase choval jako před tím a Jake pochopil, že bude lepší, když mě bude vídat jen občas. Ale já? Já věděla, že nic není jako dřív a že bez Jaka mi není líp. Uvědomila jsem si, že ho potřebuji a že mi chybí. Nevidět ho každý den bolelo víc, než jsem si myslela. Chtěla jsem běžet za ním a nechat se držet v jeho náruči, ale měla jsem strach. Z čeho přesně, to nevím. Možná z Jeffa, možná z toho udělat první krok.
Snažila jsem nic z toho neřešit, prostě jen žít okamžikem.
Bylo to už několik měsíců od té doby, co jsem naposledy viděla Miu. Vykašlala se na vejšku a rozhodla se, že bude cestovat. Byla šťastná, a tak jsem jí to přála, i když jsem z toho měla původně obavy.
Teď se moje kamarádka měla na pár měsíců vrátit a to i se svým novým klukem. Poznala ho nedavno, ale i za tu chvíli se do něho stihla bláznivě zamilovat.
Seděla jsem na letišti a čekala, až zahlédnu mojí drahou kamarádku. Mia se objevila za chvíli. Trochu pocuchaná a rozvrkočená, ale se zářivým úsměvem na tváři. Hned za ní byl někdo další. Muž, ne moc velký, ale vypadal velmi mile a dokonce bych i řekla, že byl celkem přitažlivý. Chápala jsem, co na něm Mia vidí.
Došli až ke mně. Mia mě pevně sevřela v objetí. "Tolik si mi chyběla," vydechla polohlasně a trochu úlevně. "Ty mně taky, ani nevíš jak," řekla jsem a až v tu chvíli jsem si uvědomila, jak velká pravda to je. Trochu se odtáhla a zahleděla se mi s otázkou do očí, když jsem nic neříkala, změnila téma. "Někoho ti musím představit," řekla nakonec a otočila se ke svému novému příteli. "Violet, tohle je Chip," řekla a bylo na ní vidět, jak moc je opravdu zamilovaná. Chip ke mně natáhl ruku a já jí sevřela. "Chip," zopakoval své jméno a při tom se sladce usmál. V tu chvíli mi přišel nějak povědomý, jako bych ho už někde dřív viděla. "Neznáme se od někud?" zeptala jsem se pro jistotu. "To si nemyslím," řekl rozhodně a já to nechala být.
Byla jsem šťastná, když jsem viděla Miu takhle spokojenou. Věřila jsem, že tohle může být její šance pro lepší život.
Ahoj děcka!
Doufám, že si léto užíváte plnými doušky. Posílám vám kapitolu, kdyby jste si náhodou chtěli zpestřit chvíle u opalování.
S láskou se loučí...Vaše ňachňací Kirké..
ČTEŠ
Může Být I Hůř II.Díl ✓
RomanceDruhý díl mého příběhu. Violet a Jake si nejspíš nebyli souzeni. Dopadne špatně i vztah Sarah a George? Nebo je zachrání sestra a nejlepší kamarád? 9. září 2019 - 2. ledna 2021