40. Jedna chvíle

107 4 0
                                    

Violet

Byl to už měsíc od té doby, co jsem provedla svůj ďábelský plán a věci se moc nepohly. Sarah a George prostě byli paličáci. Teď byli ve fázi, kdy se dokázali bavit, ale každý z nich se bál udělat ten první krok. Chybělo tak málo, aby zase byli spolu, ale oba měli strach. Jistě, vždycky se to mohlo podělat, ale přece to je láska, ne? Nevyzpytatelná, spalující a někdy i bolestivá, ale i přes to všechno za to stojí. Jen ti dva to ještě nestihli pochopit.

Naštěstí pro mě jsem v tomhle našla nového spojence. Byl jím Chip, Miin přítel. Příběh mého bratra se mu zalíbil a postupně se uvolil k tomu, že mi pomůže.

Během těch dní jsem také začala hledat novou práci, což se ukázalo jako nelehký úkol. Jednoduše, moje praxe zahrnovala pouze jediné bistro a to nebylo moc uchvacující. 

A můj největší problém vůbec představoval Jake. Milovala jsem ho skoro celý svůj život a dle všeho miloval i on mě. Tak proč to muselo být tak složité? Proč musel být tak tvrdohlavý? Chtěla jsem tuhle situaci vyřešit už jednou pro vždy, ale to by Jake nesměl být Jake. S kýmkoliv jiným bych se nějak domluvila, ale s ním to za nic na světě nešlo.

Procházela jsem městem, abych se setkala s Chipem, když v tom jsem ho zahlédla. Jeff, stál naproti přes ulici. Polil mě studený pot a začala jsem se po celém těle třást. Od té noci jsem ho neviděla a celou dobu jsem se snažila předstírat, že nikdy neexistoval. 

Aniž bych si to uvědomila, instinktivně jsem sáhla po svém telefonu a vytočila známé číslo. 

"Vio?" ozval se Jakův hlas a mně se částečně ulevilo. "Potřebuju tě," hlesla jsem jen a věděla, že tohle stačí. "Kde jsi?" zeptal se starostlivě. Rozhlédla jsem se kolem sebe, abych našla nějaký orientační bod. "Kousek od kina," řekla jsem roztřeseným hlasem. "Už jedu. Nikam nechoď," řekl rozhodně. Jen jsem zašla trochu víc do stínu, aby mě Jeff neviděl, jinak jsem Jacoba poslechla. 

Je zajímavé, jak jedna chvíle, jedno hloupé popíchnutí, může naprosto změnit váš pohled na věc. To o čem jste před tím byli neúprosně přesvědčení je najednou pryč a vy chcete jen, aby vás v náručí držel ten, kterému na vás záleží.

Může Být I Hůř II.Díl ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat