46. Puzzle

126 4 0
                                    

Violet

Ráno jsem se probudila s novou nadějí v srdci. Už jsem dál nechtěla žít bez Jaka. Už tak byl život moc krátký na to, abych mu mohla dokázat, jak moc ho miluju.

Dala jsem si záležet na tom, aby mi to slušelo. Vzala jsem si na sebe nové šaty a namalovala se. Chtěla jsem se mu líbit víc, než kdy před tím.

Naposledy jsem vše zkontrolovala v zrcadle, než jsem se zhluboka nadechla a otevřela dveře, za kterými mě čekalo velké překvapení.

"Jaku? Co tady děláš?" zeptala jsem se ho podiveně. "Musím s tebou mluvit. Všechno ti to chci vysvětlit," řekl naléhavě a já se musela začít usmívat, jako zamilovaná puberťačka, kterou jsem vlastně byla pokaždé, kdy se na mě podíval. "Děje se něco?" zeptal se, když si všiml mého úsměvu. Sklopila jsem pohled ke špičkám svých bot. "Ne, myslím, že teď už je všechno v pořádku," řekla jsem s úsměvem a přitáhla si k sobě blíž, abych ho mohla dlouze políbit.

"Nechápu to," řekl, když jsem se od něj konečně odtáhla. "Řekněme, že dlužíš Georgovi panáka a ne jednoho," řekla jsem s pobaveným úsměvem. Jake to sice vůbec nechápal, ale stejně se dál neptal, místo toho mě sevřel v náruči.

Dlaněmi jsem mu vjela do vlasů, jak jen mi tohle chybělo. Zabouchl za sebou dveře a tlačil mě dál do mého bytu. Naše rty spolu tančily smyslný tanec, který jakoby neměl konce. Já ale chtěla víc, mnohem víc. Opatrně mě položil na gauč v obýváku a naklonil se nade mnou. Cítila jsem jeho horkou dlaň, která putovala víš a víš po mém stehně. Cítila jsem vzrušení, které každou chvíli narůstalo.

Odtáhl se a zahleděl se mi do očí. "Miluju tě," řekl pevným hlasem. Usmála jsem se a srdce se mi rozbušilo jako o závod. "Taky tě miluju," řekla jsem a špičkou nosu se jemně dotkla jeho. Na jeho tváři se objevil široký úsměv. 

Musela jsem být slepá, když jsem tohle nechtěla vidět. Já a Jake, my dva jsme prostě patřili k sobě. Jako skládačka puzzle, jeden kus pasuje do druhého a žádný jiný ho nemůže nahradit. Jen spolu můžeme být kompletní.

Dámy a pánové, 

je to tu, blížíme se do finále! Těšíte se na konec tohoto příběhu? Jak myslíte, že to celé dopadne? Budu ráda za každý váš komentář i hlasování!

S láskou...Vaše Kirké..

Může Být I Hůř II.Díl ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat