26. Zaplétání

120 5 0
                                    

Violet

Věděla jsem jistě dvě věci. Za prvé, že poslechnout Jaka a pomoct mu, by byl nejhorší nápad na světě. A za druhé, že má pravdu. George a Sarah k sobě prostě patří a můj bratr je bez ní nešťastný. Neříká to, ale je to tak.

V mojí hlavě byla další myšlenka. Jestli do toho s Jakem půjdu, tak musím dát šanci Jeffovi. On by mohl být to jediné, co by mě drželo od toho, abych si kompletně podělala život s Jakem. Bylo to jednoduché, jestli se chci vídat s Jakem, musím začít chodit s Jeffem.

Zvedla jsem telefon a vytočila Jeffovo číslo. 

"Halo? Violet?" řekl trochu zmateně. "Ahoj Jeffe, tak si říkám, nechtěl by jsi se zase někdy sejít?" navrhla jsem. "To bych moc rád," řekl s nadšením v hlase. "Tak dnes večer?" zeptala jsem se. Nechtěla jsem ztrácet čas. Potřebovala jsem se nutně zamilovat a on byl na to ideální. "To zní dobře. Vyzvednu tě u tebe," rozhodl a zavěsil. Tak to by bylo.

Vytočila jsem další číslo, které jsem měla na seznamu.

"Ahoj lásko, už ti chybím?" Pousmála jsem se, i když se mi to příčilo. "Sklapni," štěkla jsem jedovatě. "Chci ti jen říct, že ti s tím pomůžu. Ale budeme řešit jen Sarah a George, nic víc, nic míň," řekla jsem rozhodně. "Dobře lásko, všechno, co budeš chtít," řekl a já slyšela, jak se usmívá. "Fajn," sykla jsem a zavěsila. 

Tak tohle by bylo. Uvidíme, co bude dál. Věděla jsem jen to, že se do toho začínám pomalu zaplétat. Doufala jsem jen, že tím nikomu neublížím.

Ahoj, zase já,

co si o tomto příběhu myslíte? Líbí se vám? Budu ráda za každé vaše hlasování i komentář!

S láskou...Vaše mlsná Kirké..

Může Být I Hůř II.Díl ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat