נקודת מבט כללית, שנת 2014, 31 לדצמבר:
צעקות רבו הושמעו מסביב אוזניו של הארי, מיליוני מעריצות ומעריצים שמחכים שכוכב הפופ יכנס לבמה ויעשה את ההופעה שרק הארי סטיילס יודע לעשות.
אך מה שהם לא ידעו, שממש מעבר לפינה מאוחרי הקלעים, הוא ולואי טומלינסון מוואן דיירקשן מתנשקים בלהט, מתרגשים ליום המיוחד שלו חיכו במשך שנתיים.
הם יהיו חופשיים.
הם יוכלו לחלוק את האהבתם לאחד השני בלי הגבלות, מול כל האנשים, בלי הפרעה.
און הקטן, בן השנתיים שמחכה שדודתו לוטי תתן לו אישור להיכנס לתוך החדר שבו הוריו נמצאים, ויוכל לשאול אותם מדוע כולם מתרגשים כמו שהודיעו לו שהולך להיות לו אחות קטנה בקרוב, ושהוא היה בטוח שיקראו לה דארסי או אליסון, כי אבא הארי תמיד רצה אותם. ולידו, דודה ג'מה וקלואי- בת דודה של און יושבים ומפטפטים עם נייל וליאם.
"אני ממש מתרגש- ממש ממש מתרגש" הארי אומר, כל גופו היה חם מהתרגשות, הוא הרגיש שעוד רגע הוא יתחיל לבכות מאושר. "אני יודע, גם אני! אבל אל תפדח אותי באמצע ההופעה" לואי ביקש, מודע לזה שכשיגיע חצות הארוס שלו ככל הנראה יצעק שהוא ולואי יחד- והולכים להתחתן ממש בקרוב, לצעוק להם שיש להם שני ילדים- יותר נכון שהשניה תגיע בקרוב ושהם מאושרים. או במילים אחרות- את האמת.
הארי נושק ללואי פעם אחרונה לפני שיוצא מהחדר, מודע שממש בדקות הקרובות יצטרך לעשות הופעה באחת הבמות הגדולות בלונדון- וזה הולך להיות הופעה אחרונה של סיבוב ההופעות של האלבום הראשון שלו בקריירת סולו.
"אבא!" און קרא, רץ כשהבחין שאבא שלו יצא סוף סוף מהחדר. "היי אתה, אתה נהנה עם דודה לוטי?" הארי יורד בשביל להיות בגובה של הילד שלו ״כן!״ קרא בהתרגשות, ורץ לאביו השני שהיה מאחורי ארוסו.
און כבר הכיר את העולם שהוריו חיים בו, מיליוני מעריצים שחושבים שהוא הבן של לואי ואמה, אבל שנראה שילוב של לארי סטיילינסון באופן מחריד. הוא ידע שהוריו נפגעו בגלל סיימון, הוא היה חכם כל כך והוריו היו כל כך גאים בו.
״הארי, אתה צריך להיכנס לבמה״ ג׳פרי, חברו הטוב של הארי שגם הסוכן שלו בקריירת הסולו מודיע, ובזמן שהארי מנשק בלחי את המשפחה המורחבת שלו (בינהם גם אבא של לואי הלא ביולוגי וסקרלט) הוא משאיר את לואי לסוף ומנשק אותו בפיו, יותר ארוך מהאחרים כמובן לפני שעוזב את ידו והולך לכיוון הבמה בזמן שמנפנף בפעם האחרונה לבן שלו.
משם כל ההופעה התחילה, מהצעקה הראשונה של המעריצה ששמה לב שהזמר שהיא כל כך אוהבת כבר על הבמה ואיתה עוד אלפים שהיו שם. כשהארי שר, הקהל צרח את המילים יחד עם איתו, וכשהגיע הזמן לבדיחות הנוק נוק או סתם לעשות צחוקים על הבמה, הוא לא יכל להפסיק לצחוק כשראה שממש שם, בכניסה של הבמה בלי שאף אחד יכול לראות לואי שלו בוכה מצחוק כשהארי פשוט לא הצליח להבין מה שמה של המעריצה שהגיעה מאיטליה ככל הנראה במיוחד ללונדון, ובזמן שהקהל מנסה לעזור לו הוא פשוט נשכב על ריצפת הבמה ואומר במיקרופון ״נכנעתי, שכחו מזה, מצטער אודלה יש לך שם חדש, אודלה״ הארי אומר, קם מהריצפה ומושך בכתפיו. לאחר עוד כמה רגעים כאלו ושירים שהארי שר והקהל איתו, הוא ראה בשעון שבטלפון שלו שהוציא בשביל להצטלם עם הקהל שהשעה 23:54, והוא הבין שהזמן באמת עובר מהר כשנהנים.
״אז... רציתי לספר לכם, משהו בקטנה לא משהו כבד כמו לזהות את השם של אודלה״ אמר בזמן שרוב המקום הגדול מתחיל להשמיע צחקוקים
״אז... מי שיודע, או לא, אני הייתי בלהקה מאוד מדהימה שקוראים לה וואן דיירקשן, ו... אני רוצה לספר לכם על סיפור אהבה קטן, שכתבתי ביחד עם מישהו שמאוד קרוב אליי מכל בחינה אפשרית״
הארי לוקח את הגיטרה שהייתה בצד הבמה, שם אותה עליו ומסתכל הצידה לראות שהארוס שלו לא מבין מה קורה, כמובן לא מודע למה שהארי תכנן.
המילים יוצאות כלטיפה בשפתיו של הארי כשהוא מתחיל לשיר את השיר שכתב ממש כמה ימים לפני שכל הבלאגן שנכנסו אליו התחיל, ופשוט עם מיתרי הגיטרה שהייתה בידו התחיל לשיר על מה שהרגיש בנהר המוכר ליד האוניברסיטה.
״אנשים אומרים שאנחנו לא צריכים להיות ביחד, יותר מידי צעירים בשביל לדעת נצח. אבל אני אומר שהם לא יודעים על מה הם מדברים״ הארי מתחיל לשיר את אותו שיר שאיתו כל כך הרבה זמן על הלב, ופשוט שר את מה שמרגיש פעם ראשונה בלייב על כל הסיוט שעברי בשנים האחרונות ״כי האהבה הזו רק מתחזקת , אז אני לא רוצה לחכות יותר, אני רק רוצה לומר לעולם שאתה שלי לו״ ואז חצות הגיע, וקולות הצרחות לא מנעו מהארי להמשיך לשיר ולהזיל את הדמעות שלא יכלו לעצור בעד עצמן, וכמובן שחלק מהקהל התנשק עם הפרטנר שלהם כי סך הכל זה הסילבסטר. ״ הם לא יודעים על הדברים שאנחנו עושים ,הם לא יודעים לגבי ה- ׳אני אוהב אותך׳ אבל אני מתערב איתך אם הם רק ידעו הם פשוט יקנאו בנו״ הארי ממשיך לשיר ועוצר לרגע ״עכשיו הם יודעים.״ הארי אומר לתוך המיקרופון ומסתכל על הארוס שלו שממש כמו הארי מתרגש על הזמן לו חיכה והתחנן והתפלל שיגיע.
כשהארי סיים לשיר לוטי עודדה את און לרוץ לאביו ולחבק אותו, מה שאון מאוד שמח לעשות והתפרץ לבמה כשאבא שלו שם לב אליו רק כשהקהל התחיל לצרוח. הארי נפל על ברכיו בשביל לחבק את הבן שלו, לנשק אותו ולהראות לעולם את יצירת המופת שהביא לעולם עם אהבת חייו. ״אני אוהב אותך״ און אומר לאביו והארי אומר חזרה, מנשק את הלחי של הבן שלו כמה פעמים לפני ששמע את הצרחות מתחזקות. הוא מזיז את מבטו לארוס שלו, שהיה כמה סנטימטרים ממנו ומהבן שלהם וקם בשביל למשוך אותו אליו ולנשק אותו כאילו אין מחר, והם לבד עכשיו.
YOU ARE READING
New year new thing,2 - larry Stylinson
Short Storyגמור. עונה שניה ל New year new thing "אני לא חשבתי שזה מי שהוא לו... "