אני קם מצעקות שהושמעו ברחבי הבית, אני מצמצם את גבותיי וכאבי ראש תקפו את ראשי, מה קורה שם למטה? אני מוריד את השמיכה מעליי ומבחין שהארי לא במיטה. מהר מאוד אני מזהה את הצעקות, את הקול של נייל, על מי הוא צועק? למה על הבוקר? לעזאזל. אני קם ממיטתי ושוטף את פניי, מצחצח שיניים בזמן שאני מבין שהיום הזה התחיל בכאבי ראש הודות אחרי אירי חסר שכל.
אני יורד במדרגות ומבחין שנייל ופליסטי רבים, על הבוקר?
"את חתיכת כלבה ממן נקבה! תעופי מפה! " צרח, אני פוער את עיניי ופי בשוק, מ-מה לעזאזל-
"אתה כזה קטן נייל, כזה קטן! עוד תתחרט על היום בו נולדת! אני מצטערת על היום שבו לואי הכיר לי אותך! חתיכת זונה!!!"
"סתמו כבר" שמעתי את קולו של הארי, וברגע זה הבנתי שהוא בסלון, לא הבחנתי בו עד עכשיו.
"תשתוק! " נייל צעק
"נייל תרגע" אני אומר לו, יש גבול, כשזה מגיע לבן זוג שלי אני לא פאקינג אשתוק!
"אל תגיד לי להירגע, למה את עדיין פה?! עופי כבר!!! " נייל צווח, גורם לליבי לפעום בחוזקה מפחד, אני לעולם לא ראיתי את נייל ככה.
"ספור עד אלף כי אתה בן אלף!!!" אמרה ובכך טרקה את הדלת בחוזקה בכוונה ככל הנראה ולא נראתה יותר.
"מה זה היה? " שאלתי
"לא פאקינג עניינך! תמשיך להזדיין עם הארי אני לא פה" אמר בזמן שקולו נסדק, הוא רץ למעלה בזמן שהחל לבכות, מה קורה פה?
ה-הארי-"
"סיימון." אמר, אני מטה את ראשי הצידה, סיימון? מה הוא קשור- הו...
אני מתיישב ליד הארי ומניח את ראשי על כתפו, עוצם את עיניי בתקווה לשלווה
"מסתבר שנייל חבר כל כך טוב, הוא מוכן לצאת מהלהקה עבורנו, לא רק בגלל זה כן? -"
"רגע רגע רגע מה?! " אני קוטע את הארי, מה זאת אומרת?!
"מודסט ביקשו ממנו להיפרד מפליסטי, מסיבה פשוטה שהם לא רוצים שלנו יהיה קשר רומנטי ממישהי או מישהו מהעבר, כמה נפלא? " אמר בשלווה צינית, מה-
"אתה דפוק! אתה נוראי, איך אתה מעז בכלל?! " ורוניקה צעקה מלמעלה, הבית השתגע לחלוטין!!!
"רגע מה עם זאין וג׳יג׳י? " אני שואל, הארי מפנה את מבטו אליי עם גבה מורמת מעלה, מה?
"נראה לך שסיימון הצדיק ישבור את ליבו של זאין? " אני מנסה להירגע, זה מרגיש כאילו הסוף של הלהקה כל כך קרובה, אף אחד לא מצליח להבין מה קורה, הכל מבולגן ומלא בשבירות לב, עוד שבועיים חג המולד וכלום לא מוכן, מה שמזכיר לי שאני צריך לעשות קניות לחג! אולי זה יעלה חיוך לבנים? מתנות? בינגו!
אני קם מהספה משאיר את הארי מאחור, נכנס לחדר ומחליף לבגדים נוחים, אך לפתע נורה אדומה נדלקה לי
'אתה מפורסם, אנשים ישגעו אותך, אתה לא תצליח לעשות בכלל קניות, חתיכת טמבל'
אני נאנח בקול, אז מה כן אני יכול לעשות?
אני לא אוהב את הרעיון של הלהקה ככה... אולי ישו עושה לי זאת בכוונה? לא! אין מצב!
אני מתיישב במיטה, רק מכנס על גופי. אז אולי כדאי שאני יעשה מה שעשיתי למוחמד ואלה! בול! כן יש לי את זה!
מוחמד ואלה הם היו אחד מהסיפורים שלי, דמויות מרכזיות, וזה מזכיר לי את וואטפד, מחקתי אותו כבר לפני שלוש שנים!
אז כן, נעשה להם ארוחת בוקר טעימה, נעשה קניות לחג המולד ומתנות סתם לעכשיו! אויש לפעמים אני מודה לאלוהים שוואטפד לקח חלק גדול מחיי. רק חבל שהמשפחה שלי לא קיבלה את זה.
בעודי פותח את המחשב חשק עז לקפה עלה לי, אני יורד למטה, מכין קפה בזמן שהארי עדיין בסלון?
"הארי? הכל טוב דארלינג? "( תסתדרו דארלינג בעברית זה אהובי, זה נשמע כל כך רע! ה.כ)
" אולי אשאל אותך? כן! איזו חיה מתחילה באות ב, והיא מורכבת מארבעה אותיות? " שאל, הוא באמת עושה תשבץ עכשיו?
"אה... אה! הארי! " אני אומר בחיוך
"נכון זה ארבע אותיות, אבל אני מתחיל ב-ה ולא ב-ב, וחוץ מזה, אני לא חיה, אולי במיטה אבל פיזית לא. " ענה
"תפתח ראש, מה השם השני שלך? " אני שואל, מצפה לתשובה נכונה
"אדוארד? "
"בבון! מה כל כך קשה?! " אני צווח
"א- נכון! תודה! "
"תבוא תמיד" אני אומר ועולה עם הקפה למעלה, מתיישב ומתחיל לקנות מתנות לעכשיו, אני רוצה להכין פנקייק, רק ש... הארי לא יסכים לי בחיים, אני לא מאשים אותו! פעם קודמת שהכנתי פנקייק שרפתי בטעות את הכריים, הכל היה אש, עזבו את זה שסיימון ממש היה בשוק וכמעט העיף אותי מהבית אבל זה לא פאקינג אשמתי!!! ממתי יש כריים חשמליות?! תמיד היה אש!
איזו מתנה אביא עכשיו לנייל? אולי מלא כריות בצורות אוכל? כן זה יעודד אותו
עם ליאם זו בכלל לא שאלה, קונדומים שמחזיקים מעמד במים, הוא ימות על זה, תמיד החלום שלו היה לעשות סקס במים.
לזאין... ובכן, זין? הארי תמיד אמר לי שהגודל של הזין של זאין קטן כמו המוח שלו, אני די בטוח שזה פשוט מילים שמחליפים את; טמבל, אדיוט, פג תוקף, דפוק, וכו.
מה אקנה להארי? יש לו אותי! הוא לא צריך יותר! אבל זו אפלייה...
אני אקנה לו טבעת, לא נישואים, פשוט טבעת שהוא תמיד רצה מגוצ׳י אבל אף פעם לא היה לנו זמן לקנות אותה. כן, זהו? מה איתי? גם אני רוצה מתנה!!!
YOU ARE READING
New year new thing,2 - larry Stylinson
Short Storyגמור. עונה שניה ל New year new thing "אני לא חשבתי שזה מי שהוא לו... "