אני נכנס לבית ומוריד את המשקפיים, כובע, וחולצה. חם לי בטירוף, ואני מלא שאלות, ואחת עיקרית וכללית, מה הלך שם? מי זה? למארק יש עדשות? אני מרגיש משוגע!
"ה-הארי! אתה לא תאמין! " לואי צעק כשהבחין בי בכניסת הבית כשנכנס לבית
"ספר לי הכל" אני מבקש
"התאמנת?" שאל, ובכן אני מזיע, והייתי בשמש בסביבות הרבע שעה עשרים דקות אזכן, הייתי קורא לזה להתאמן.
"משהו כזה, חכה אני רוצה שנשב על כוס קפה" אני אומר והולך למטבח, למרות שאני רוצה תשובות ולא פאקינג קפה!
אני מכין ללואי תה ולי קפה, ואנחנו עולים לחדר שלנו, אני מגיש ללואי את התה ומתיישב על המיטה ולואי לידי
"אז אתה לא תאמין, אבל מסתבר שלאבא שלי יש תאום, תכין את עצמך, אני הייתי בשוק של החיים" 'אני ראיתי את זה' אני חושב, אבל ממשיך לשמוע, אז יש לו תאום? למה אני לא מופתע?
"בכל מקרה אמא שלי נכנסה להריון ממי שנפגשתי איתו היום, אבל מהר מאוד הוא עזב אותי, אמא שלי הייתה בודדה, עם תינוק בן חצי שנה, שזה היה אני. ואז אבא שחשבתי שהוא אבא שלי נכנס לתמונה-"
"אתה יכול להגיד שמות? אני לא עוקב כבר" אני מבקש
"אוקיי, בכל מקרה לאבא האמיתי שלי קוראים טרוי, בכל מקרה פה מארק נכנס לתמונה, הוא שמע על מה שטרוי עשה וכעס, אז אב- מארק עדיין לא היה כומר, אבל היה בתהליכים, אז הוא הציע לאמא שלי לגדל אותי איתה, וכמובן היא הסכימה, אבל לא הבינה שפשוט מארק רצה לגדל אותי בשביל שאני אלך בדרך האל, בכל מקרה פה לשם מארק ואמא שלי עשו סקס ויצא להם את לוטי פיזי והתאומות, -"
"רגע לא אמרת שלכומר אסור לעשות סקס ובכלל להיות בזוגיות? " אני שואל, והישירות שלנו שיעשע אותי
"הו בזמן הזה אבא שלי היה מבולבל" אמר ואני מהנהן, זה חתיכת סיפור "בכל מקרה מארק אף פעם לא היה בקשר עם המשפחה שלו, אבל איכשהו טרוי שמע ובא אליי, אני לא חושב שאני מוצא לו טינה על זה שעזב אותי, אבל אני שמח לדעת שאני יודע את האמת"
"כן... רגע טרוי ואמא שלך היו יחד?" שאלתי
"לא"
"לואי אתה חייב להפסיק לראות חברים אתה נכנס לדמות של פיבי חזק מידי"
"לא נכון!" הוא התפרץ
"אבל התשובות שלך ממש כמו שלה! תפסיק אלוהים משגע ומשעשע בו זמנית" אני צוחק
"אז תשתעשע, בכל מקרה יש לי אחות, לא מאותו אמא, אבל מטרוי, הוא נשוי עכשיו פלוס ילדה-"
"שיהיה לו במזל טוב" אני זורק, הוא עזב את אמא שלו עם ילד בן חצי שנה! מה הוא חשב לעצמו?!
"הו קדימה הארי הוא בן אדם טוב יותר עכשיו, את מאז ומתמיד אמרת תן לבן אדם עוד צ׳אנס במקום לשפוט אותו, אז איך זה במקרה הזה? " שאל ודחף את כתפי בעדינות
"אני כן, אבל- כשזה קשור אליך זה הרבה יותר קשה להגיד את זה" אני מתוודה, כשזה קשור למישהו שקרוב אליך כל כך הרבה זמן זה הרבה יותר קשה להגיד למישהו 'מגיע לך צ׳אנס שני להוכיח את עצמך' אבל זה לא בשליטתי כרגע, אני יודע שבמקרה אחר הייתי אומר את זה.
"הו האזי.... זה חמוד מצדך, בכל מקרה לא חשבתי לחדש איתו קשר עכשיו" אמר וחיבק אותי, כרגיל בתקופה כזו, הוא יצור חבקני יותר מהרגיל, מפחיד, קריפי, אבל אני לא מתנגד. ההפך, אני מרוצה מזה."כן... בכל מקרה-" אני נקטע על ידי קולו של סיימון "בנים, אז בגלל שהבני זוג שלכם לא יכולים להיפגש מחר אני מקדים את זה לעכשיו, אתם מוזמנים למשרד, עכשיו. בלי איחורים" אני פורע את עיניי, מאיפה הוא צץ עכשיו? אני מסתכל על לו שמסתכל עליי, ובזמן שסיימון יצא מהחדר אני נאנח בעצב, מבין שלרגע הזה, לא חכיתי בכלל. וגם סיימון אמר שלי הולך להיות בן זוג, ללואי בת זוג, אני חושש מזה, אף אחד לא יודע מה הוא מתכנן.
אני מנשק את לו נשיקה שהרגישה נשיקת פרידה, למרות שעכשיו מכירים לנו רק 2 אנשים שהולכים להרוס לנו את החיים, עדיין לא הגענו לשלב של הגיהנום, אנחנו עוברים דרך השטנים. אני קם ומושיט את ידי ללואי, שאחז בידי בהיסוס. בזמן שאנחנו צועדים למשרד של סיימון שבדירה, אני מתחיל להיות מוצף בשאלות, זה שווה לסכן זוגיות כה טהורה כמו שלי ושל לואי לקריירה שלנו? לחברים שלנו? במקרה אחר הייתי אומר כמובן שלא. אבל יש פה שתי צדדים בסיפור, אני, ולואי. לואי נאמן יותר לחברה, מה שאני מאוד מעריך אצלו, ושאר הבנים מאוד חשובים לו משום מה, לכן אני נאלץ לוותר ולהסתמך בהבטחה שלנו לאחד השני, שאף אחד, שום דבר ומכשול שיעמוד לנו בדרך לא נעבור את זה, אם צריך להיפצע אז אני הפצע, אם אני אצטרך לדלג אני אדלג, אם אני אצטרך לעבור דרך זאבים, רוחות, אריות, לא משנה מה, אני יעמוד בהבטחה שלי.
אני מציץ לתוך החדר ומבחין באישה, ולא סתם אישה. פי נפער ודמעות עלו לעיניי, למה? זו השאלה היחידה שלי, למה הכלבה הזו פה?
"הארי, לואי נכנס קודם, אתה נשאר בחוץ." סיימון אמר ומה שנשאר לי לעשות זה להקשיב לו. אני מנשק את לו לפני שהוא נכנס, ואני מתרסק על הריצפה. לא הספיק לי החנות תכשיטים הזו שהיא צצה בה, עכשיו היא באה להרוס את חיי שנית, מה עשיתי לה רע? שתחזור לתומס המזדיין ושתמשיך למצוץ לו כל עוד היא יכולה, זה יעזור לה לסתום את הפה המוצץ שלה. לעזאזל. רק המחשבה שאמה תצטרך להראות שהיא ולואי יחד זה מרתיח אותי. לאחר כמה דקות אני שומע את דלת הבית נפתחת, אני מרים את מבטי כשאני שומע צעדים מתקרבים לפה. ראיתי לבן, מעורפל, דמעות ירדו מעיניי ללא שליטה והרגשתי שכל שניה אני הולך למות כל עוד אני חיי, הרגשתי חנוק, הכאבי ראש חזרו. אוליבר, מה הוא עושה פה?
YOU ARE READING
New year new thing,2 - larry Stylinson
Short Storyגמור. עונה שניה ל New year new thing "אני לא חשבתי שזה מי שהוא לו... "