27. rész

117 12 1
                                    

Egy hét már eltelt az Akadémián, és még elég türhető. A hierarchia létrán már látszik, hogy úgy kb középtájon állok. Dylan, Elisa, Nolan, és Stephanie alatt. Norával, Anival meg talán még Robbyval állok úgy, hogy vagy egy szinten, vagy valahol szorosan alattuk. Monty és Ben kedvesek meg minden, de bármelyikőjüket legyőzném közelharcban, bármikor.
Közben kiderült, hogy Robby valójában Takács Róbert,(tehát magyar) csak a csatlakozáskor kicsit megváltoztatta a nevét. Én nem bánom, mert legalább finomíthatok még egy kicsit a magyar tudásomon.

Gondoltam ha már változok, változzak külsőleg is, úgyhogy a derékig érő hajamat levágtam a hátam közepéig, és lila melír csíkokat festettem bele.
Úgyhogy kb így nézett ki a végeredmény:

Úgyhogy kb így nézett ki a végeredmény:

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.


Az "órarendet" is megkaptam. De ez inkább egy szigorú időbeosztás, hogy mikor és hol kell megjelenni.
Ahogy láttam ugyanúgy van kémia még ehhez hasonló tantárgyak, csak a "tanterv" más egy kicsit.

Tesin természetesen a harci képességeinket fejlesztjük. Fizikán és matekon a különféle taktikákat, vagy hogy különböző távolból hogyan kell lőni, hogy a hátszél mennyit módosít a röppályáján stb. Kémián főként azt, hogy hogyan kell mérget keverni és feltűnés mentesen beadni az áldozatnak, vagy hogy hogyan kell különféle bombákat építeni, azokat aktiválni és deaktiválni. Bioszon az átlag téma az emberi test, annak gyenge pontjai és hogy hol és hogyan érdemes megkínozni valakit. Később arra is ki fogunk térni, hogy vallatás esetén ha megkínoznak minket mennyi fájdalmat is kell tűrni. Ezt ugyan már Warddal is gyakoroltuk, de soha se lesz a kedvenc részem a képzésben. Ugyan van I.T-s felkészítés is, de az elhanyagolható a többi 'anyag' mellett. Persze engem a hackelés minden formája érdekel, így én néha úgymond külön szakkörre járok, azaz a 'felsőbb évesekhez' becsatlakozva tanulok ezt-azt. Hál' égnek rajz, ének meg az ilyen baromságok itt nincsenek. Helyette inkább helyzet felismerés és még több edzés van.
Talán Wardnak igaza volt és tényleg élvezni fogom az itt létet.

Bár az emberekkel való viszonyom eléggé súlyosan fogja ezt befolyásolni. Dylan szépen szólva gyűlöl, az itt létem első másodperce óta. Robbyval és Norával elég jól kijövök, ahogy Montyékkal is. Nolan elég magának való, alig beszél valakivel. Steph és Ani leginkább egymással beszélgetnek, de ha arra esik a sor engem is megtűrnek. Lisa olyan fifti-fiftibe utál és kedvel. Szerintem nem tetszik neki, hogy Norával lógok.

***
1 hónap múlva

Már megint egy 'vak' edzés. Bekötött szemmel kell végig menni az akadály pályán és ha esetleg valakibe belefutnunk, megküzdeni vele. Ez még alapból jó is lenne, ha nem változtatnának mindig a pályán és egyszer normálisan meg is tudnánk jegyezni, hogy mi hol van. Tudom, pont ez az edzés lényege, hogy különféle terepeken hogy teljesítünk, de azért kicsit néha könnyíthetnének rajta.

Egy falnak tűnő dolog mögött megálltam, mivel hallottam valaki szuszogását. Kiderült hogy az illető felém fut, így fogtam, arrébb álltam, és amikor az illető jött átpördültem a hátán és ő pedig a falnak ütközött.

Oldalak közöttNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ