2 hónap múlva
- Mon Amour, felkérhetem egy táncra?- nyújtotta felém kezét Nolan egy csábos vigyor keretében.
- Nem a feladatra kéne fókuszálni?- mosolyodtam el akaratlanul én is, miközben elkezdtünk táncolni.
-Egyszerre több dolgot is lehet csinálni. És egyébként is... Egy banketten vagyunk. Nem ártana beolvadni.
~ van benne valami amit mond, de azért próbáljátok meg a célponton is tartani a szemeteket!- hallatszott Daisy hangja a fülesen keresztül.- ne csak egymáson.
- Nyugi Daisy, tudjuk a dolgunkat.- motyogtam, mire vége lett a dalnak. Szétváltunk és fél szemmel a férfira tekintettünk.
- Azért be kell vallani, elég jó a fickó. Alapból meg nem mondanám hogy szabadidejében másokat kínoz.- jegyezte meg halkan a mellém álló bátyám.
-Hát... Ebből látszik, hogy profi. - fűztem hozzá- de a besúgónk szerint hozzá futnak össze a szálak, úgyhogy a segítségével tudjuk csak megállítani a lázadókat.
-Tudom. - mondta, majd arrébb sétált.
Kb negyed óra múlva láttuk, hogy valamit nagyon susmog a biztonsági őrével, majd elindul az épület hátulja felé.
-Itt az idő. Most egyedül van.- szólt barátom, mire csak biccentettem és a férfi után mentünk.
- Elterelem a figyelmüket.- súgtam a fülébe, mivel az egyik öltönyös férfi megállított.
-Elnézest kisasszony, de erre nem mehet!
-ó, igazán? Elnézést!- kezdtem lágy hangon- csak annyira elkápráztatott az épület szerkezete, hogy nem is figyeltem. Nem lehetne esetleg hogy bekukkantsak oda is?
- Sajnálom, oda nem mehet be.
-Ugyan, csak egy pillanat lenne!- rebegtettem a pilláimat, mire megenyhülni látszott.
- sajnálom, de nem!- nézett picit bosszúsan. Pár pillanatig gondolkodtam, hogy mit mondhatnék még neki, de a fülesbe Nora hangja csendült meg.
~ megvan! Elkaptuk!
-Hát jó. Ha nem, akkor nem.- mondtam, majd sarkon fordultam és lassan elhagytam az épületet.
Kiérve a furgonban csakugyan ott volt, a már jegelt Mr Fraud. Ironikus, hogy még a neve is saját maga ellen van.
-Rendben, akkor gyorsan húzzunk el, mielőtt valakinek feltűnik, hogy eltűnt.
-Remek ötlet!
***
1 hét múlvaMack és Coulson sietve robogott ki a kihallgatóból.
-Ezek szerint elmondta, amit tudott?- kérdezte érdeklődve Jojó.
-Mondhatni....- kezdte az igazgató- adott egy nyomot, amin elindulhatunk. A többit majd csak a megállapodás után óhajtja elmondani.
- Végülis azért több, mint a semmi- fűzte hozzá derülten az uncsitesóm.
-Ez igaz. Ha minden igaz valami űrkalózokkal üzletelt meg néhány Hydrással.
- Tehát Hale 2.0?- kérdeztem, mire csak fáradt pillantásokat kaptam.
-Nem éppen. Legalábbis nem úgy. Elvileg valami szerkezetet akarnak létrehozni, ami a világ elektronikus rendszerét tudná uralni.
-Azaz ha sikerrel járnak leállíthatják az egész Földön a netet?- rakta össze gyorsan Nora.
YOU ARE READING
Oldalak között
FanfictionMarvel/ Shield ügynökei ff Anna és Max Blake egy normális ikerpár volt, és nyugodtan élték életüket, amíg egy véletlen folytán embertelenek nem letten. Egyedül kellett rájönniük, hogy mi is történt velük pontosan. Ahogy kezdik megérteni erejüket, fe...