Hogy mit meg nem teszek hogy ne fedjem fel az álcám... Gondolkodtam, miközben a kezemről lemostam a maradék vért. Egy kósza könnycsepp véletlenül legördült az arcomon, de szerencsére már nem látszódott, mikor Stephanie besétált.
- Mintha nehezedre ment volna a mai.
- Csak unatkoztam. Ennyi.- fordultam meg.- és nem adtam bele teljesen mindent.
- csak ennyi?- kérdezte sejtelmesen.
- Csak ennyi.- mosolyodtam el halványan és elsétáltam mellette.
Két folyosónyira sem haladtam, Von Stuckerrel találtam szembe magam.
-Werner. Mit keresel itt?
- Már Alex Braun.
- Bocs. Akkor Alex. De mit keresel itt? Nem apád iratait és tervrajzait kéne nézegetned?
- De, de valami nem hagyott nyugodni.
- És mi lenne az?- kérdeztem, miközben elkezdtem tovább sétálni.
- Nem tudom, hogy Ward említette-e, hogy hogyan is ismerkedtünk meg...
- Meg akartad ismerni az apád örökségét, és ő először segíteni is akart. De mint kiderült, csak ki akart használni egész végig és amikor Malick segítségét kérted, de ő is elárult. Így majdnem meghaltál, de a SHIELD 'megmentett'. A többiről annyira nem tudok.- hadartam el dióhéjban.- de nagyjából ennyi a lényeg, nem?
- Igen.- bólintott- Tehát az összes szenvedésen, amin keresztül mentem, az Grant Ward hibája.
- Jó, és?- kérdeztem sürgetően.
- Csak tudni akarom, hogy biztos meghalt e.
-Halott. Megnyugodhatsz!- fordultam szembe vele.
-Akkor jó.- biccentett párat.- Akkor jó. Hogy halt meg?
- Miért érdekel?- kérdeztem zavarodottan.
-Csak hogy le tudjam zárni.
-Megfolytottam. És agyvérzése is volt. Tudod, a szokásos módom.
- Tehát sokat szenvedett?
-Ja, mondhatjuk.
-Rendben. Ezek után már talán könnyebben fogok tudni majd a munkára koncentrálni.
- Reméljük.- nyitottam be a szobámba, és végre fellélegezhettem. Von Strucker is sokat változott. Remélem megelégedett a válaszokkal és ez nem megint egy hülye teszt volt. Mert szerintem az egész erre ment ki. Tesztelik, hogy tényleg igazat mondtam-e a távollétem körülményeiről.
***
MásnapCsak egy ártatlan reggelit szerettem volna elfogyasztani, de persze ez sem mehet simán. Mikor a kantinba értem, nem mással találtam szembe magam, mint Coulsonnal. Egy pillanatra lefagytam, de ahogy észrevettem neki is kellett egy perc, hogy felfogja a helyzetet.
Balta arccal sétáltam oda az asztalhoz és kezdtem el válogatni.- Te meg mégis hogy kerülsz ide?- kérdezte Coulson először, amint ő is ételt szedegetett
- Hosszú sztori, de dióhéjban azt hiszik, hogy nekik dolgozok, de közben csak azért jöttem vissza, hogy kiderítsem mit akarnak tőletek és ha kell segítsek.
- Hale-lel meg akarunk állapodni valamiben, ami mindkét fél számára jó lehetne, de valahogy sosem egyeznek a nézeteink.
- Hogy a Shield és a Hydra egyesüljön a nagyobb jó érdekében? Hallottam róla. Egyszerre tűnik zsenialisnak és teljes képtelenségnek.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Oldalak között
FanficMarvel/ Shield ügynökei ff Anna és Max Blake egy normális ikerpár volt, és nyugodtan élték életüket, amíg egy véletlen folytán embertelenek nem letten. Egyedül kellett rájönniük, hogy mi is történt velük pontosan. Ahogy kezdik megérteni erejüket, fe...