Bölüm 4

3.7K 662 93
                                    


"Kilidi değiştir, intikam için verdiğin anahtarla geleceğim kapına."

                               (☞ ͡° ͜ʖ ͡°)☞

Yatakta uzanmış en son okuduğum kitabı düşünüyordum.

Şuan elimde bir kitap, yatağımın üstüne yüzüme sıcaklığı vuran sıcak çikolatam ile huzurlu dakikalar geçirmeyi çok isterdim.

Ama ben bir psikopatın elinde saatlerce duruyordum. Babam ölüm haberimi resmen onlara vermişti. Bu psikopat herif saatlerdir belki bir kaç gündür aç kalmama neden oluyordu. Burda zaman kavramını unutmuştum.

Kendimi yorgun bitkin halsiz hissediyorum.

Bu yorgunluk, açlıktan mı yoksa yaşadıklarımdan mı bilmiyorum belki de ikisindendir.

Kitaplarımı özledim, sayfalarda kaybolmayı kendimi başka hayatta yaşıyormuş gibi hissetmeyi özledim.

Serhatı özledim şaklabanlıklarını, okuduğu kitabı bana heyecanlı bir şekilde anlatmasını,  bana aldığı çikolataları özledim.

Annemm

Onu da özledim..

Ama içimde ona karşı bir nefret de vardı bu çelişki beni bitiriyor. Neden beni aramıyor yoksa her zaman ki gibi sevgili kocasına itaat mi ediyor.

Eğer bir gün evlenirsem o kadar yaşarsam şayet annem gibi olmucam. Kendini sevdiği adama ayıran onu sözüne itaat eden başka kimseyi görmeyen biri olmucam.

Ben huzurlu uykumda uyurken kızımın yada oğlumun benim gibi yatağında saatlerce ağlamasına asla izin vermicem.

Guruldayan karnımın sesi ile düşüncelerimden sıyrıldım. Acıktım susadım ne yapıcam bilmiyordum. Aşağıya inmek ile inmemek arasında kaldım.

İnersem o adama yemek diye yalvarmazdım. Neşeyi zaten baştan eliyorum. Kıza oyun oynadığım için pişman değildim bunu yapmam gerekiyordu birşeyleri öğrenmek için ama elde var koca bir sıfır

Biraz daha odada durdum karnım tekrar ve tekrar guruldadı ah en iyisi aşağıya inmekti.

Yatağımdan hızla kalktım kalktığım gibi geri yatağa düştüm. Gözüm karardı bir bu kalmıştı zaten açlıktan düşüp bayılacaktım!

Bu sefer daha yavaş şekilde kalkıp odadan çıktım. Etrafa göz attığımda kimse yoktu dikkat ederek aşağıya indim. Salonda  da kimse yoktu

Bahçeden ses gelince oraya ilerledim suskun çocuk, Berk ve Neşe bahçede oturmuş birşeyler içiyor gülüyorlardı.

Tabi suskun çocuk hariç tuhaf biriydi
Gerçi tilkinin arkadaşlarından ne beklenirki..
Ben burda açlıktan bayılmak üzereyim bunlar keyif yapıyor ya

Gözlerimi onlardan alıp mutfak diye düşündüğüm yere ilerledim. Eğer tilki orada yoksa hızla birşeyler atıştırıp yukarı çıkardım.

Umutla girdiğim mutfakta sigarasını içen tilki ile karşılaştım. Yine bir umudun yıkılması ile karşılaştım sanırım bugün ciddi anlamda aç kaldım. Kapı pervazında onu izledim

Sigarayı dudaklarına götürdü damarlı ince elleri vardı sigara ellerinde can bulmuş gibiydi. Sigara kan kırmızısını andıran dudakları ile buluştu. İçine çektiği sigara ile yanaklarında koca bir çukur oluştu.

Bir ressamın kusursuz çizimi gibiydi.
Gergin duruyordu yüzü, kaşları sigara içerken bile çatıktı. Giydiği siyah kazaktan bile kasları belli oluyordu çok fazla spor yapmış gibi bir vücudu vardı belki de şişme bir vücudu vardır.

TİLKİ (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin