Bölüm 14

2.6K 323 75
                                    


Fatma Gül 🌹

En kötüsü de sahip olmadığın şeylere ait olmandır.

...

Kalbimde oluşan bu rahatsız his tüm bedenimi ele geçirirken karşımdaki adama baktım.

Şuan delice mutlu olmam gerekir iken neden bir tarafım rahatsızdı

Gözleri ışıl ışıl özlemle bana bakan adama odaklanmaya çalıştım. Özlemiştim onu çok fazla

Ama sanki hiç olmadık bir anda gelmiş gibiydi sanki kalbim onu değilde bir başkasını istiyordu.

Bu düşünce ile beynim histerik bir kahkaha attı. 'Başka kimin var ki' diye

Serhata tekrar sıkıca sarıldım.

"Yavaş kızım sarılmaktan iki kelam edemedik"

Bu cümle her ne kadar sitem gibi görünsede hem gülerek söylemiş hemde elini belime sarmıştı.

Ondan ayrılıp dağılmış yüzüm ile ona baktım.

"Bu halinle bile güzelsin"

Yüzümü ufak bir tebessüm aldı şuan ne kadar çirkin olduğumun farkındayım ama o beni asla çirkin görmezdi.

"Buraya nasıl geldin"

"Tilki çağırdı senin bana ihtiyacın varmış öyle dedi adresi yolladı bende hemen geldim zaten"

Onun ismi geçince gerildim. Benim için onu mu çağırmıştı görüşmemiz bile tehlikeli diyordu ama onu buraya çağırmıştı.

"Asıl senin bu halin ne neden ağlıyorsun o herif sana bir şey mi yaptı"

Yüzü bir anda ciddileşti. Ona ne kadarını anlatmam gerekiyor bilmiyorum ama eğer anlatır isen beni buradan çıkaracağını biliyordum.

"Sadece olanlar beni fazla yıprattı bi tur sinir krizi işte"

Ona hangi birini anlatcaktım. uğur'un bana öyle davranmasını mı? beni götürmeye çalışmasını mı? yoksa tilki ile uyuduğum ona alışmaya başladığımı mı?

En çok da ona git dediğim için vicdan azabı çektiğimi mi?

Hangi birini anlatmalıyım.

Bana inanmayan gözler ile baktı.

"Hadi ama kelebeğim bunlara inanmamı bekleme sen çok sakin birisisin bir şeyler olmalı ki kriz geçirdin."

Beni bu kadar iyi tanıması şuan hiçte iyi değildi.

"Lütfennn serhat"

Bu serzeniş konuyu kapatması içindi bu hepimiz için daha iyi. Bana sinirle baksa da bir tarafı anlayışla bakıyordu onu bu yüzden seviyordum. Yanımda beni iyi ediyordu derdimi sıkıntımı bilmese bile

"Tamam ama bu konu daha sonra konuşulacak"

Bu konunun bir daha açılmayacağını ikimiz de bilsek de ses etmedim. Bakışları yüzümde daha sonra üstümde durdu.

"Hadi üstündeki yüzündeki şeyleri çıkar seni kapıda bekliyorum"

Saçlarıma küçük bir öpücük kondurup geri çekildi her ne kadar yanımdan ayrılmasını istemesem de kendime çeki düzen vermem gerekiyordu.

Serhat odadan çıktığında üstümü değiştirip rahat birşeyler giymiştim. Ayna karşısına geçtiğim zaman makyajım ağlamamdan dolayı yüzümde dağılmıştı.

TİLKİ (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin