Bölüm 24

2.5K 241 91
                                    

Fatma Gül 🌹

Kelimeler ağırdır ve kuşlar konuşsalar uçamazlardı...

.

Başıma giren büyük bir ağrı ile derin uykumdan uyandım. Her yerim sızlar iken gözlerimi yavaşça açmaya çalıştım.

Başım çatlayacak derecede ağrıyordu. Ellerimi başıma götürüp baskı yapmak istedim ama bedenimi saran kollar buna izin vermedi.

Tilkinin kokusu burnuma gelince gülümsedim. Onunla uyanmaya alışmıştım.

Dün gece olanlar aklıma yavaş yavaş doluşmaya başladı. Oyun odasına girmiştik bowling oynamıştık boks oyununda Neşe kazanmıştı daha sonra ise karaoke yapmıştık.

Önce Berk ve sonra ben yapmıştım. Söylediğim şarkıyı bile hatırlamıyordum. Daha sonra neler olduğu aklıma bir türlü gelmiyordu.

Gözlerimi yavaşça açıp karşımdaki adama baktım uzun kirpikleri gözlerini gölgelemiş uyuyordu.

Üstünde herhangi bir tişört olmaması kaşlarımı çatmama sebep oldu.
Normalde hiç bu şekilde uyumazdı.

Bakışlarımı vücudundan ayırıp kendi vücuduma bakmamla gözlerim fal taşı gibi açılmıştı.
Üzerinde sadece sudyen vardı.

Tilkinin üstü çıplaktı ve benim üzerimde sadece sudyen mi vardı?

Anın şoku ile küçük bir çığlık atıp tilkinin bana yapışan bedenini ittim.

Yere düşen sert bedeninin sesi ve bir inilti sesi aynı anda duyuldu.
Yorganı alıp hemen boğazıma kadar çektim.

Kahretsin!

Dün gece neler olmuştu öyle hiçbirini hatırlamıyorum.

"Ne yapıyorsun kızım sen"

Tilki düştüğü yerden yüzünü buruşturarak kalktı üzerinde sadece gri bir eşofman vardı.

Sertçe yutkunup bakışlarımı bedeninden çekip gözlerine çıkardım dikkatimi dağıtıyordu.

"Neden bu haldeyiz"

"Hatırlamıyor musun?"

Başımı olumsuz anlamda sallayıp sanki mümkünmüş gibi yorganı üzerime daha çok çektim.

Tilkinin Bakışları alaylıydı.

"Cidden dün gecemizi hatırlamıyor musun"

Gecemiz mi?

Ciddi miydi bu adam.

"Ne gecesinden bahsediyorsun ya"diye çemkirdim ona

"Sen, ben" işaret parmağı ile önce kendini sonra beni sonra ise yatağı gösterdi.

"Ve bu yatakta olanlardan bahsediyorum"

Sertçe yutkundum olabilir miydi cidden. Ah hayır olamazdı. Böyle birşeyi asla yapmazdım sahroş olsam bile

Değil mi?

Yanaklarım anın utançlığı ile kızarmıştı alev alev yandığımı hissettim.

"Kıyafetlerim nerede" Sesim istemsizce kızgın çıkmıştı. Kendime kızgındım cidden böyle bir şeyi yapmış olabilir miydim.

"Banyoda" kafası ile banyoyu işaret etti. Ellerim istemsizce saçlarıma gitti saçlarım nemliydi.

Elim saçımda aniden durdu. Hatırlamak için beynimi yokladım.

TİLKİ (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin