Bölüm 31

2.3K 260 227
                                    

Fatma l 🌹

"Kırılan sigaradan duman gelmiyorsa kırılan kalpten de sevgi bekleme"


...

Kısa bir an gördüklerim hafızamda çıkmaz iken tilkinin bana bakan gözlerinin altında korku ve endişe vardı.

Neler olduğunu anlamdıramaz iken kolumu saran ellerini itip o odaya tekrar girmek istedim.

Kapıyı açıp girecek iken tilki de kapının kulpunda olan elimi tuttu açmama izin vermiyordu.

"Çık neler olduğuna bakacağım"

"Hayır, şuan değil konuşalım ondan sonra girip bakmana izin veririm."

Elinin altındaki elimi çekip onu itmeye çalıştım Ama bir santim bile kımıldamamıştı.

Kapıyı kapatacak iken elimi direk kapının arasına koydum. Canım acısa da dişlerimi birbirine bastırıp acıyı yok saymaya çalıştım.

"Ya bu odaya girmeme izin verirsin yada şuan burdan çekip giderim"

Onu gitmekle tehdit etmek ne kadar işe yarardı bilmiyorum ama elimde olan tek koz buydu.

Kelimeler ağzımdan çıktığında yüzünde şaşkınlık belirdi. Ondan gitmeyeceğimi düşünüyordu ne olursa olsun.

Ama odanın ardındakiler herşeyi belirleyecekti.

"Gitmek de ne demek! Gidemezsin konuşmadan anlamadan dinlemeden gidemez"

"Çık odanın kapısından. Eğer odaya girmeme izin verirsen çıktığımda konuşuruz ama burdan çıkıp gidersem bir daha geri dönmem"

Sözlerim gözlerindeki korkuyu kat be kat arttırdı.

"Hayır gitmek yok aklından bile geçirme"

"İzin veriyor musun?"

"Önce konuşalım"

Başımı olumsuz anlamda sallayıp elimi çektim. Ve merdivenlere doğru ilerledim aynı saniye içinde kolumdan tutulup çekilmem bir oldu.

Burnum onun göğsüne çarptı kafamı kaldırdığımda yakınlığından dolayı bir kaç adım geriledim. Bu hareketim onu daha çok üzmüştü bunu görebiliyordum.

"Gitme, konuşalım"

"İzin ver oraya gireyim sonra da konuşalım yoksa gideceğim"

Tilkinin kolumda olan eli yavaşça aşığa kaydı ve elimi tuttu sımsıkı ama ben tutmadım.

"Tamam ama o odada ne gördün ise hepsi geride kaldı ben gerçek seni seviyorum. Adenimi seviyorum"

Tam şuan bende seni seviyorum demek istesem de diyemedim. Gönlüm deli gibi onu sevdiğimi söyler iken dilim söylemeye varmıyordu.

Elini elimden çekip odaya girdim ve ardından kapıyı kapattım. Şanslıyım ki anahtar kapının üstünde duruyordu vakit kaybetmeden kapıyı kilitledim.

Ve kapı aynı zamanda açılmak izin zorlandı.

"Aden aç şu kapıyı!"

Tilkinin gür sesi kulağıma gelmişti ama ne dediğini idrak edememiştim. Gözlerim önce kocaman yatakta dolandı pembe renkte olan yatak cıvıl cıvıl görünmesi gerekir iken solmuş bir pembe gülün verdiği havayı veriyordu.

Bakışlarım yatak başlığının hemen üstünde olan kocaman çerçeve içinde olan kızın fotoğrafına kaydı.

kahverengi ve parlak olan saçları omuzlarından dökülüyordu. Bakışlarımı saçlarından çekip yüzünde gezdirdim.

TİLKİ (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin