Fatma Gül 🌹"Yağmur gibi sev beni, kaçmak mümkün olmasın"
...
Huzurlu uykumda gelen hafif gülme sesleri ile uyandım. Yanan gözlerimi açamayınca kımıldamak istedim ama bedenim sarılan kollar buna izin vermedi.
Kendimi biraz daha çekmek istesem de belimi kaplayan büyük eller sanki mümkünmüş gibi beni daha çok kendine çekti.
"Hop hop aile var burda"
Berkin sesini duyduğumda acıdan açılmayan gözlerim fal taşı gibi açılmıştı.
Gözlerimi açıp şaşkın şaşkın Berke bakınca yanlız olmadığını fark ettim. Üç çift göz bize bakıyordu.
"Kapayın çenenizi uyuyacağım"
Tilki uykulu çıkan sesiyle konuşup tekrar devam etmişti uykusuna ama ben bu manzara karşısında utanmıştım.
Yanaklarım al al olurken onlara bakamadım.
"Bırakın çifte kumruları uyusunlar"
Demirin sözleri ile iyice utanmıştım.
Hadi ama çifte kumru da ne demek!
Keyifli sesinden anlaşıldığı kadarıyla bugün sinirli değildi. Tabi saati saatine uymadığı için şuanlık öyleydi.
"Heyy o benim prensesimdi amaa"
Berk bunu gülerek söylese de dudak bükmüş bize bakıyordu
Demir Berkin ensesinden tutup salondan çıkmıştı.
Neşe de bana burukça gülümseyip odadan çıktı.Tekrar tilkiye dönünce gözleri kapalı uyuyordu. Uyurken de güzel olur mu insan.
Biraz çirkin olsan ne olurdu sanki."Tilki uyan hadi rezil olduk ya"
Erkeksi bir homurtu çıkarıp beni tınlamadı bide
Bu kadar güzel bir kokuya sahip olmasaydı onu koltuktan aşağıya fırlatırdımGerçi neden yapmıyorum kii.
Bu fikir yüzümde sinsi bir gülümseme oluştururken. Kendimi koltuğun başlığına iyice yapıştırdım.Ellerimi onun göğsüne koyduğumda elime değen sert gövdesi ile yutkundum.
Kaslı gövdesi sert ve davetkar duruyordu. Beni bu kadar çabuk etkilemesi sinirimi bozuyordu.Bu sinirle onu hızla ittim. Onun yere düşmesini bekler iken hiç ummadığım bir şey oldu. Tilki belimde duran ellerini çekmediği için beni de kendi ile beraber yere çekti.
Gözlerim anın heyecanı ile fal taşı gibi açılmıştı ama bunun böyle olmaması gerekiyordu.
Onun yerde olması benimde ona gülmem gerekiyordu. Ama şuan onun üstünde idim.
Tilki belini acıtmış olmalı ki yüzünü buruşturdu. Ah cidden salak bir kızdım.
Yüzüm yakınlığından dolayı kızardı."Ne yapıyorsun sen bücür"
Sessiz kalarak ona cevap vermedim ne dicektim ki, seni yere düşürmek istedim ama üstüne düşeceğim aklıma gelmedi mi demeliyim.
Kendimi geri çekip kalmaya çalıştım ama belimdeki eli izin vermedi. Hep belimdeki eli yüzünden bunlar başıma gelmişti zaten.
Tekrar kalkmak istesem de yine de izin vermedi. Yüzü yüzüme fazla yakındı bu nefesimin kesilmesine neden oluyordu.
"Neden gitmedin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TİLKİ (Tamamlandı)
Teen FictionO Aden! Kalbi kırık kız. Herkesi yakardı yıkardı. Herkesin ona yaptığı gibi... Kırıktı batardı O Ekin! Namı değer tilki. hırsına mahkum ateş misali kor. Yüreği yangın yeri yandığı gibi yakardı. Bu onların hikâyesi.. birbiri için doğru insanlar, ama...