Bölüm 12

2.7K 326 102
                                    

Fatma Gül 🌹

"Koşarsın koşarsın da varamazsın hani, içindeki umut varamadığın kadar büyür"

.

.

Yatağın üstünde duran yeşil kadife kumaşın üstünde ellerimi gezdirdim. Kalite kokuyordu ne kadar çok pahalı olduğu belliydi.

Gözlerim gibi zümrüt yeşili bir elbise idi. Mini iddialı bir elbise, asla bana göre değil.
Bu elbise hem dar hem de kısaydı omuzlarında ince bir askılık vardı.

Odanın kapısı açılınca bakışlarım elbiseden kapıya döndü. Neşe üstünde garson kıyafetleri ile girdi. Siyah kısa bir etek üstünde ise beyaz bir gömlek vardı.

Saçlarını topuz yapmış ve garson gibi görünmesine rağmen çok güzel görünüyordu cidden güzel bir kızdı.
Biçimli vücut hatları yüzünün güzelliğine güzellik katıyordu.

"Oha oha elbisenin güzelliğine bak" gözleri giyeceğim elbiseyi hayranlıkla bakıyordu hayran olunmayacak gibi değildi ki

Elbise cidden güzeldi tilki odamda bana davet için bir elbise bıraktını söyleyip odasına çekilmişti.

Normal sıradan bir elbise olduğunu düşünmüştüm ama bu kadife elbise tüm iştiha mı ile karşımda duruyordu.

"Bu elbiseye layık olacak kadar güzel değilim"

Dudak büküp elbiseye baktım bu elbiseyi kaldıracak bir vücudum yoktu.
Neşe'nin bakışları anlık şaşkınlık ile bana döndü.

"Daha önce kimse sana güzel olduğunu söylemedi mi? kızım sen muhteşem den bile ötesin"

Gülümsemek istesem de yapamadım tekrar bakışlarımı elbiseye kaydı. Ben kendimi güzel hissetmez dim.

Bu dış görünüş ile alakalı bir şey değildi. Dış görünüş geçicidir önemli olan birinin sizi güzel olduğunuza hissettirmesi.

"Bu elbiseye layık olacak kadar güzel değilim"

bugüne kadar güzel olduğumu hissettiren biri olmamıştı. Güzel olduğumu herkes söylerdi ama hiçbiri hissettirmedi.

"Hadi ama gel Sana makyaj yapalım, hazırlayalım seni."

Neşe kolundan tutup beni peşinden sürükledi
"Ama.."

"Aması yok bilirim ben oradaki yellozları güzellik yarışına girecekler. tabi seninle yarışacak kadar güzel olurlarsa"

Neşe'nin iltifatı ile yanaklarım hafifçe kızarmıştı. Yüzüme güzel bir tebessüm kondurdum.

Sonunda onun odasına gelince kolumdan çekiştirmeye bıraktı. Kendi etrafında heyecanla dönüp el çırptı aynı bir çocuk gibi.

"Haydi başlayalım"

Çılgınca bağırınca gülümsemem kahkahaya döndü az önce hevesi olmayan ben şu an nedensizce hevesliydim. Neşe pozitifliğin den bana da bulaştır almıştı.

2 saat sonra..

Neşe birbirine girmiş saçlarımı önce taramış sonra düzleştirilmiş sonra ise güzel bir at kuyruğu yapmıştı.

Önlerden bıraktığı birkaç saç tutam'ı ile makyajım çok güzel duruyordu.

Göz makyajını hafif yapmıştık ama Neşenin ısrarları üzerine dudağıma bordo mat bir ruj sürmüştük görüntü karşısında yüzümü buluşturdum.

TİLKİ (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin