Fatma Gül 🌹
Ne kadar sıkı giyinirsen giy, duygularına ayaz vurdumu yüreğin buz tutar..
..Yaşadığım korku soğuk bir rüzgar gibi yüzüme çarptı boğazımda düğüm oluşturup kelimelerimi yutma mı sağladı.
Benim konuşamayacağım mı anlayan tilki"Ben adenin sevgilisi, Tilki"
Dedi.
Bu cümle her ne kadar yalan olsada içimde oluşan bu hissi engel olamadı.
Uğur çatık kaşlarıyla tilki'ye bakıyordu.
gözlerindeki kıskançlık öfke hissi buradan bile belli oluyordu."Öyle mi? Bende uğur" Diyip bana ters bir bakış atmayı da ihmal etmedi.
Masada oturan orta yaşlı bir adam bizi masaya davet ettiğinde tilki sandalyemi çekerek oturmamı bekledi. Uğur ise yerine geçmiş gözleriyle psikolojik şiddet uyguluyordu.
Tilkinin benim için çektiği sandalyeye oturup onu görmezden gelmeye çalıştım.
Uğur'un benden ayrılmayan bakışları ile gerginliğim hat safhaya çıktı.Tilki karşısındaki saçları bariz boya olduğu belli olan adamla iş hakkında konuşuyordu.
Benimle evlendiği zaman şirkette yetki sahibi olacağını duyanlar tilkiye daha yakın davranmaya başlamışlardı.
Tam bir yalakalar! Nerede güçlü, zengin bir insan varsa onun peşinde kukla olmak isterlerdi.
Evlilik konusu uğur'un dikkatini çekmiş olmalı ki tilkiye bir soru yöneltti.
"Aden zor Bir kızdır. Onu ikna etmek birde evliliğe ikna etmek çok zordur bunu en iyi ben bilirim"
Bakışları beni delip geçerken sözlerine devam etti.
"Peki sen nasıl onu ikna ettin?"
Ortalık iyice gerilirken bacaklarımın titremesine engel olmadım. uğur'un bu işin peşini bırakmayacağını biliyordum.
Belki de beni tilkinin kaçırdığını biliyor ses etmiyordu en çok da korktuğum buydu zaten.
Belgeyi çalarken bile bu kadar çok gerilmemiştim.Bacağımın üstünde bir sıcaklık hissettiğim de titremem anın heyecanı ile kesilmişti.
Kemikli elleri sakin kalmam için yavaşça bacağımı okşadı. Biri buna benim bununla daha çok heyecanlandırdığını söylemeliydi.
Sıcak teni soğuk tenimi yakıp geçmişti."Ben onu ikna etmedim aksine o beni ikna etti. O zor olduğu kadar bende zor bir insanım. Ama aramızdaki şehvet ve tutku bizi birbirimize sıkıca bağladı. Değil mi güzelim?"
Bunu, aramızdaki çekimi Uğura değil de bana kanıtlamak ister gibi söylemişti. Konuşmayıp başımı olumlu anlamda salladım. Çünkü konuşsam sesimin titreyeceğini biliyorum.
"Ah görüyor musun Asım, çiftlerimizi ne kadar çok aşıklar birbirlerine. Çok yakışıyorsunuz çocuklar"
Tilki teşekkür edip elimden tutunca gerginliğimden ziyade heyecan vardı içimde.
Ciğerlerime temiz hava alıp rahatlamak istesem de içerideki pahalı parfümler ve ağır içki kokusundan dolayı kendime gelememiştim.
Uğur elindeki içki bardağını sıkıca tutup tek dikişte bitirdi. Masaya bardağı gürültülü bir sesle bırakıp yerinden kalktı.
Tilkiye ve bana öfkeli bir şekilde bakıp kalabalık ortama girdi kendimi biraz daha rahat rahat hissetmiştim.
Gerginliğimi üzerimden atıp masada oturan kadınlarla mecburi olarak bir iki kelam sohbet etmiştim. Kadınlar yurt dışından getirdikleri kıyafetlerin, takıların pahalılığından güzelliğinden bahsedip birbiri ile yarışa girmiş bir vaziyettelerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TİLKİ (Tamamlandı)
Teen FictionO Aden! Kalbi kırık kız. Herkesi yakardı yıkardı. Herkesin ona yaptığı gibi... Kırıktı batardı O Ekin! Namı değer tilki. hırsına mahkum ateş misali kor. Yüreği yangın yeri yandığı gibi yakardı. Bu onların hikâyesi.. birbiri için doğru insanlar, ama...