Bölüm 16

2.6K 300 40
                                    

Fatma Gül 🌹

"Aklımı denize sokup, düşüncelerimi boğasım var!"

Uzun yolculuğun ardından eve varmıştık. Uğur'u gördüğüm için her an tedirgin olsam da tilki yanımdan hiç ayrılmamıştı.

Hep beraber yemek yiyip eğlenmiştik. Berk sayesinde hepimiz kahkahalar eşliğinde güzel bir gün geçirmiştik.

Herkes içeriye girerken tilki bizi bırakıp gitmişti. Nereye gittiğini söylememiş sadece evden çıkmıştı.

Berkin ısrarları üzere yemek yemesine rağmen yine acıktıgını söylemişti ve ona bir kaç bir şey hazırlamıştım.

Bu kadar iyi vücudu olmasına rağmen çok fazla yemek yiyordu. O da yiyip yiyip kilo almayan insanlardandı.

Mutfakta işim birinde odama geçip dinlenmiştim.

..

Yelkovan durmadan ilerlerken yaşadıklarını, olan olaylar gözümün önüne getiriyordu. Geçmiş ile birlikte saf acı tüm vücudumu kaplıyor.

Düşündükçe ona ne kadar yakın davranıyormuşum öyle, normalde erkeklerle bu kadar yakın olmaktan hoşlanmayan bendim.

Ama bana bu kadar yakın olması iyi hissettiriyordu.
Ama her gelen iyi şeylerle birlikte yanında kötü şeyleri de getirdiğini biliyordum.

Ona bu kadar yakın olmak, ateşe yakın olmak kadar zararlı ve can alıcı.

Bakışlarımı düşüncelerimi karşımda duran neşeye yönelttim.
Güzel sade bir elbise giymişti zayıf bir vücudu vardı. Elindeki maşa aleti ile saçlarını yapıyordu. 

Omuzlarının altında biten saçları bakımlı parlak ve güzeldi benim saçlarımın aksine.

Yüzüne hafif bir makyaj yapmıştı küçük burnu ve güzel bir yüze sahipti makyajsız hali bile çok güzeldi.

Tilki'yi en son sabah eve gelirken görmüştüm sonra ortadan kaybolmuştu.
Motoru da kendisi de yoktu. Demir ise bize gelip bizi bara götüreceğinden bahsetmişti.

İlk başta itiraz edip yok desem de oranın güvenli olduğuna beni ikna etmişlerdi.
Sorun güvenli olup olmaması değildi sorun onlara gittikçe alışıyor olmadı. Bu durumdan korktuğum için itiraz etmiştim.

Ama beni asla evde tek bırakmamalıymışlar. Tilki bey öyle istemiş.
Tilki ise bizi orada bekliyecekmiş.

Neşenin aksine ben bir pantolan ve bir bluz giymiştim. Saçımı ise at kuyruğu yapıp kendim gibi olmayı seçmiştim. En rahat halim böyleydi

Neşe ile baş başa iken sabah ki olayı ona söylemeliydim.

"Neşe, ben sizi.. yani seninle demiri gördüm"

Saçlarındaki eli bir anda duraksadı. Bakışlarında endişe varken ayna karşısından dönüp bana baktı.

"Nasıl yani?"

"Mutfakta gördüm"

Onları o şekilde gördüğümü anladığında yüzü kızardı. Saçlarını kaşıdı sanırım söyleyecek bir şey arıyordu. Yüzü sıkıntı ile asıldı.

"Başka biri gördü mü?"

Başımı olumsuz anlamda salladı. Rahatlamış olmalı ki derin bir nefes aldı.

"Görmedi ama az daha tilki görünüyor zor kurtardım"

"Ciddi misin?"

Başımı yine evet anlamında salladım.
Derin bir of çekip elindeki maşayı masaya bıraktı.

TİLKİ (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin