Bölüm 10

2.9K 373 111
                                    


Fatma Gül 🌹

Keyifli okumalar 🦋💛


"Çünkü kader, insanın yürümek zorunda olduğu en uzun yoldur"

...

Ciddi mi diye tilkiye dikkatle baktım. Tam gözlerinde gördüm içinde bir yerde bunu delice istediğini hissediyorum.
Ya da bunlar benim kuruntularım olabilir mi?

"Şey.."

"Neyse boşver uyu bücür"

Tilki bir şey dememe fırsat vermeden kolumu bırakıp yukarıya çıkmıştı bile.
Arkasında ise şaşkın bir Aden bırakmıştı

Ne oluyordu bu adama böyle?

Dengesiz herif!

Onunla neden uyuyacakmışım ki.
Bana hala düşman olup olmadığını bile bilmiyorum.
İçimdeki arsız Aden

'o sarılma hiç de düşmanca değil'

Dese de onu dinlemedim. Kafamı dağıtmak için etrafı topladım. Tabakları , bardakları mutfağa götürdüm. Bulaşık makinası olmasına rağmen bulaşıkları elimde yıkadım.

En azından kendimi böyle daha iyi hissediyorum. Temizlik kimi zaman işkence gelse de kimi zaman terapi gibi gelirdi şuan olduğu gibi..

Çok fazla abur cubur almamıza rağmen yarısından doğu bitmişti bile.
Berk ve demir sayesinde ikisi de resmen hepsini yemişlerdi.

Biri şu ikisine baksa asla bu yağlı yiyecekleri yediğine inanmazdı. Şahsen bende görmesem bende inanmazdım.

Çünkü ikisi de yapılı ve kaslı idi sanki sadece protein yiyorlarmış gibi

Bugün yeterince yorulmuştum. Hem bedenen hem de ruhen.
Kafamı yastığa koyup, kitaplarımı düşünmek istiyorum onları düşündükçe huzur bulup uykuya teslim olmalıyımm
Bir an önce bu gün bitmeliydi. Ne bitmez gündü böyle.

Odamın kapısının önüne geldiğimde gözüm onun odasına kaydı.

Uyuyor mudur acaba?

Kapının altından ışık gelmiyordu sanırım uyumuştu.
Gerçi bananeydi ondan

Aptal!

Birde benle uyuyacakmış, onunla asla uyumazdım.

Odama girdiğimde karanlık beni karşıladı. Odaya giren ay ışığından dolayı ışık yakma gereği duymadım. Karanlık iyi hissettiriyordu.

Gözlerim kısa sürede karanlığa alışmıştı bile. Dolabın kapağını açıp rastgele bir tişört almıştım. Üzerimdeki kazak beni terletmişti.

Dışarıda hava soğuk olmasına rağmen evin içi sıcaktı. Kazağı bir çırpıda çıkarıp tişörtü giydim.

Yatağıma doğru gözümü kısarak ilerledim her hangi bir şeye çarpmamak için.

Burnuma onun kokusu ulaştı toprak ve sigara kokusunun karışımı. Sanki oradaymış gibi kokusu hakimdi etrafımda derin bir nefes alıp yutkundum.

Galipten kokusunu falan mı duymaya başlıyordum.

Bı aptal kokudan bu kadar etkilenmiş olamazdım değil mi?

Kafamda onu ve kokusunu def ederek yatağı bulmaya çalıştım. Kadifemsi kumaş elime değdiğinde yorganı sıyırıp hemen yatağın içine girdim.

O baş döndürücü kokusu burnuma daha fazla gelince kaşlarımı çattım. Belime dolanan sıcak el ile irkildim.
Tiz bir çığlık yükselirken dudaklarımdan bir el ağzımı kapattı.

TİLKİ (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin