Fatma Gül 🌹"Zihninin içinde bir kaos var,
Ama sen susmuş duvarları izliyorsun"...
Hala yolda idik kısa süre geçmesine rağmen bana saatler gibi gelmişti. Bedenimde ağrılar vardı yorgundum.
Ruhum yorgundu..
Suspus olmuş konuşmaya mecalim kalmamıştı. Yaşadıklarım yaşayacaklarım bitmeyecekti
Gözümden bir damla yaş aktığında sanki diğerleri de bu anı bekliyormuş gibi akmaya başlamıştı.
Göz yaşlarım tilkinin tişörtünü ıslatmıştı. Ağladığımı fark ettiğinde bedeni kaskatı kesildi.
Ben sessiz sessiz ağlarken tilkinin elleri saçlarıma ulaştı.
Elleri yavaş yavaş saçlarımı okşadı saç diplerim ilk başta sızlasa da daha sonra uyuşmuş acı tamami ile olmasa da gitmişti.
"Saçlarını severek uyutacağım seni güzelim biraz daha sabret"
Ağlamam sözleri ile daha da şiddetlendi. Bir babanın kızının saçlarını okşaması gibi okşuyordu.
Tam da ihtiyacım olduğu andı.
Benim babam saçlarımı hiç okşamazdı. Babamın zarar verdiği saçlarımı iyileştiriyordu.
Elleri şifalıydı, Tilki benim şifamdı.
Araba bedenimi hafifçe sarsarak durdu. Tilkiden ayrılmaya çalışırken karnıma giren ağrı kendini belli etti.
Yüzümü buruşturup göğsünden başımı kaldırdım. Tilki arabadan inince benimde inmem için yardım etti
Bu sefer farklı bir villa tarzı bir eve gelmiştik. Büyük bahçesi olan güzel bir yerdi.
Neden buraya geldiğimizi bilmiyorum ve sorgulamadım daHep beraber içeriye girdiğimizde büyük bir salon bizi karşıladı. Tilki beni belimden tutup salona doğru yönlendirince ona uyup salona geçtik.
Çift kişilik koltuğa tilki ile beraber oturduk. Diğerleri de gelip koltuklara kuruldular.
"Senin için çok endişelendim demir senin olmadığını söyleyince dehşete düştüm. Ama çok şükür seni bulduk."
Neşenin gözlerinde olan endişenin izlerini görebiliyordum. Bana sıcak bir tebessüm yolladı.
Anneme silah tutan bedeni gözümün önüne gelince ona gülümsiyemedim.Aklımda olan soru işareti tüm bedenimi etkisiz hale getirmişti.
"Annemin kafasına nasıl silah dayarsın"
Çatallaşam sesim kısık çıkmıştı Mahcup gözlerini benden çekip önünde birleştirdiği ellerine kaydı.
"Siz ne yaptınız orda Allah'ım hepiniz delirmişsiniz"
Deşhete düşmüş ifadem ile hepsine baktım. O kadar adamı alt etmeleri silahı bu kadar iyi kullanmaları
Onlar normal sıradan insanlar değillerdi."Sakin ol adenciğim bak seni aldık birimize bir sey de olmadı"
Berkin sözleri ile tilkinin arkasında durup elinde silahla ciddi ifadesi gözlerimin önüne geldi.
"Orayı nasıl buldunuz"
Bu sefer cevap vermesi için bedenimi tilkiye doğru döndürdüm. Bakışları bende yüzümde dolandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TİLKİ (Tamamlandı)
Teen FictionO Aden! Kalbi kırık kız. Herkesi yakardı yıkardı. Herkesin ona yaptığı gibi... Kırıktı batardı O Ekin! Namı değer tilki. hırsına mahkum ateş misali kor. Yüreği yangın yeri yandığı gibi yakardı. Bu onların hikâyesi.. birbiri için doğru insanlar, ama...