Bölüm 30

2.4K 233 163
                                    

Fatma Gül 🌹

"Birine satırlarının altını çizdiği bir kitap vermek; Yaralarını emanet etmektir bir bakıma.."

Camdan sızan ışık gözlerimi açmam için beni tetikler iken daha fazla dayanamayıp gözlerimi açtım.

O güzel koku etrafımda beni sarar iken gözlerimi odada gezdirdim. Gözlerim istediği kişiyi bulamadı

Dudaklarımı bükük istemeden de olsa sıcak yatağımdan kalktım. banyoya girip kısa bir düş aldım.

Bibirine dolanmış saçlarım bana biraz zorluk çıkarsa da saçlarımı güzelce taramış ve kurutmuştum.

Üzerine kısa bir şort ve kısa kollu giymiştim bugün hava olduğundan daha güzeldi.

Odada çıktığımda saçlarımı açık bırakmıştım bu yüzden etrafımı kullandığım vanilyalı şampuanın kokusu sarmıştı.

Son olarak yatağı da toplayıp aşağıya indim. Salona giriş yaptığımda kimse yoktu burnuma krep kokusu gelince yüzümde bir gülümseme oluştu
Kokusu böyle güzelse tadını düşünemiyordum bile..

Vakit kaybetmeden hızlı adımlar ile mutfağa girdim... Gördüğüm manzara ile ağzım bir 'ooo' şeklini aldı.

Tilki üzerindeki önlük ile Ocak başında krep yapıyordu bu beni şaşırttı evet ama asıl şaşırtan önlüğün altında bir tişört yoktu üzerinde sadece gömlek vardı

İlah mısın be adam!

Bu görüntü sertçe yutkunmama sebep oldu. Tilki elindeki tabağı masaya bırakmak için döndüğünde beni görüp genişçe gülümsedi.

Bulaşıcı gülümsemesi beni de etkisi altına aldı aynı şekilde ona karşılık verdim.

"Günaydın bebeğim"

"G- günaydın"

Şaşkınlığım sesine yansımıştı bu onu daha çok eğlendirdi.
Sandalyenin arkasından tutup oturmam için çekti..

"Çok mu heyecanlandın güzellik"

"Tabiki her gün böyle bir manzara ile karşılaşmıyorum."

Çektiği sandalyeye geçip oturdum tilki ise bize çay dolduruyordu bu hali ile hem komik hemde çekici nasıl olabiliyordu?

"Alışma bence ilk ve son"

"Bak bu üzdü"

Yüzüm tok insanı bile acıktıracak olan kahvaltıda iken söylediklerime tezat yüzüm gülüyordu.
Bu sofra karşısında daha da çok açıkmıştım.

"Ödülümü alayım"

Bana doğru eğilen tilkiye uzanıp yanağına sulu bir öpücük kondurdum.
O yerine geçerken sofraya başlamak için yerine kurulmasını bekledim.

"Bugün ki neşenizin sebebi nedir acaba?"

Eline aldığı çatal bir kaç saniye duraksamasına sebep oldu ardından çatalı peynirine batırdı.

"Bugün bazı şeyler için karar aldım. Bu yüzden içimde tarifi olmayan bir heyecan var"

Dediği gibi heyecanı yüzünden okunuyordu.

"Ne kararı aldın?"

Şahin Gözleri yüzümde gezindi yüzümü incelerken dudaklarına gülümseme kondurdu

"Ekin isminden vazgeçtim ben sadece Tilki'yim"

"Neden o isimden vazgeçtin hem diğerleri nerede"

TİLKİ (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin