Fatma Gül 🌹
" Bildiğin bir yerde, bilmediğin bir haldeyim ama derdim sabrıma hala hayran "
...
O an ölmek istedim nedeni korku değil yada başka olumsuz bir şey değil. Nedeni tam olarak oydu!
Dudaklarımda hissettiğim dudakları beni cennetteyim gibi hissettirmişti. Burada yaşadığım cennet beni cehenneme sürükleyeceğimi bilsem de ölmek istedim.
Ona karşılık vermedim zaten o da beni öpmüyordu sadece dudakları dudaklarımın üstündeydi.
Bu bile ayaklarımın yerden kesilmesine neden oluyordu.
Bir anda geri çekip gözleri gözlerime ulaşmadan arkasını döndü. Sakinleşmek istiyormuş gibi elleri saçlarına oradan ensesine kaydı.
"Kahretsin! bu kadar güzel hissettirmemeli"
Bunu bana değil de kendine söylüyormuş gibiydi. Hızlı olan soluklarımız odanın dört duvarında yankılandı.
Tilki, bana dönüp gözlerimin tam içine baktı heyecanımı şaşkınlığımı gördü. Göğsü hızla inip kalkıyordu tıpkı benimki gibi..
Sayamadığım süre zarfında sanki dayanamıyormuş gibi bana yaklaştı avuç içleri yanaklarımı komple sararken dudakları tekrar dudaklarıma ulaştı.
Bu sefer sadece dokunmuyordu öpüyordu da..
Dudaklarımdaki ıslaklık bedenime ağır bir şok etkisi bırakmıştı.Ayaklarım beni taşımayacak hale geldiğinde sanki bunu anlamış gibi bir eli belimi sardı ve beni kendine daha çok yaklaştırdı.
Gözümden bir yaş damlayıp dudaklarımıza karıştı. Tuz tadı dudaklarıma yerleşince dudakları hareket etmeyi bıraktı.
Bekledi..
Nefesi nefesime karışır iken bana acı çektirmek istermiş gibi bekledi..
Ne zaman kapattığımı fark etmediğim gözlerimi açtım. Onun bakışları dudaklarımdaydı.
Bana acı çektirir iken kendi de acı çekiyordu gözlerinde acı vardı istek vardı.
Bir insan acı çekmesine rağmen hala onu ister miydi? Tilki istiyordu.
Beni öperken acı çekiyordu nedenini bilmiyorum. Ama aynı zamanda da öpmek istiyor.
Titreyen ellerim göğsüne dokundu bakışları bu sefer ellerime ulaştı deli gibi titreyen bedenimi, ellerimi gördü.
Beni nasıl bir hale getirdiğini izliyordu işte..
Onu çok hafif bir şekilde ittim. Belki hissetmemişti bile, geri çekilmesini bekledim. Bakışları göğsümde duran ellerime kaydı ardından kendini geriye çekti.
Kafasını kaldırıp göz göze gelmemizi sağlamak istediğinde bu sefer ben bakışlarımı yere indirdim.
Geri çekildiği için açılan yerden çıkmak istedim. Ama arkadan sarılan beden buna izin vermedi.
Kolları bedenimi sardı kokusu burnuma ulaştı.
"Yine gözlerini benden kaçırma lütfen bu cezayı verme bana"
Bir damla göz yaşı daha gözlerimden düştü. Bu damla onun beni öpmesini istediğim için düştü, bu damla ve ardından gelecek olan damlalar ona yavaş yavaş fark etmeden kapıldığım için düşücekti gözlerimden.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TİLKİ (Tamamlandı)
Teen FictionO Aden! Kalbi kırık kız. Herkesi yakardı yıkardı. Herkesin ona yaptığı gibi... Kırıktı batardı O Ekin! Namı değer tilki. hırsına mahkum ateş misali kor. Yüreği yangın yeri yandığı gibi yakardı. Bu onların hikâyesi.. birbiri için doğru insanlar, ama...