43.BÖLÜM = İntikam

1.1K 138 133
                                    

Bölüm Şarkısı : Arctic Monkeys ~ Do ı wanna know

Biliyorum uzun bir süredir yoktum çünkü uzun bir tatile çıkmıştım .

Geri döndüğüm an yazmaya başladım .

Oylarınız ve yorumlarınız için çok teşekkür ederim ☺️

Seviliyorsunuz ❤️

Keyifli Okumalar ❤️

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

yavaşça bana doğru yürüyüp ' Çünkü içimden bir ses yarımı burada unuttuğumu söylüyordu . ' dedi .

Neden böyle yapıyordu ?

Ağlamamak için öksürürmüş gibi yapıp ' Seninle bir şey konuşabilir miyim ? ' dedim .

Beni odasına götürüp yarım saat önce sarılarak ağladığım koltuğa oturtturdu .

kendi sandalyesine oturup ' Bana o güzel kızın kim olduğunu soracaksın biliyorum . O kız.... '

Sözünü kesip ' Hayır ! Onu zaten anladım . Ben başka bir şey için geldim .' dedim .

O anda yine biliyormuş gibi gözlerini devirip ' Sen Bruno 'nun iş teklifi için gelmiştin . Değil mi ? Merak etme , ona benim çalışanım olduğunu söyledim . ' dedi .

Nasıl her şeyi bildiğini sanabiliyordu ?

Sinirle sabahtan beri çantamda tuttuğum istifa mektubunu onun masasının üstüne atıp , öfkeyle ' Eski çalışanın ! ' dedim .

-------------------------------------

Dediğim şeyle gözlerini patlatıp gözleri masadaki buruşmuş istifa mektubum ile yüzüm arasında gidip geldi .

Sinirle gülümseyip ' Bu kağıtta ne böyle ? Şaka mı bu ? ' dedi .

bakışlarım onunla buluştuğu an dudakları düz bir hal alıp ' Gidiyorsun . Beni , bizi bırakıp gidiyorsun . ' dedi .

Ne zaman biz olmuştuk ki zaten ?

Ellerimin titrememesi için onları yumruk şekline getirip ' Daha iyi bir teklif de aldım .Bence daha fazla burada durmamın bir anlamı yok . ' dedim.

Öfkeyle buruşmuş kağıdı ikiye ayırıp 'Ben ortada bir istifa kağıdı görmüyorum . ' dedi .

Neden çocuk gibi davranıyordu ?

Elindeki ikiye ayrılmış kağıdı çöpe atıp ' Bunu 2 dakika içinde tekrar yazıp konsolosluğa götürebilirim . ' dedim .

Anında dibimde bitip ' Ben de şirket politikasının bana verdiği yetkiye dayanarak 2 dakika içinde onaylayıp 15 günlük zorunlu çalışma talebinde bulunabilirim . ' dedi .

Sinirle onu itip ' Bunu yapamazsın ! ' dedim .

Az önce ittiğim elime küçük bir öpücük kondurup ' Dene bakalım yer cücesi ! ' dedi .

Bu kütüğü testereyle doğrasam kaç yıl yerdim ?

Öfkeyle yerimde tepinip ' Hani beni bırakacaktın ? Daha dün senden beni bırakıp gitmeni istemedim mi ? ' dedim .

Aynı öfkeyle bağırıp ' Ben de istediğin gibi seni rahat bıraktım ama sen ne yaptın ? Gidip istifa ettin ALEV ! ' dedi .

Devam edip ' Bu kadar uzaklaşmak yeter ! Bundan sonra seni bir saniye bile yalnız bırakmayacağım Güzelim . ' dedi .

BALAYI BİLETİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin