Çok Sevgili okurlarım uzun bir süreden sonra yine geldim
Sizleri çok çok özlediğimden güzel bir özel bölümle geldim
Biraz Rachele'yi tanıyalım istedim hem de bazı detayları görelim diye böyle bir bölüm yazdım
Lütfen oylarınızı ve yorumlarınızı benden esirgemeyin
Sizinle konuşmayı çok özledim 😢
Çok seviliyorsunuz 💕
Oy ve yorum unutmayın !
Umarım beğenirsiniz 🥺
Keyifli okumalar ❤️
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Rachele'nin ağzından 🌝
" Kalbimin sana ait olmasına izin ver ! "
Masumane bir söz canınızı en fazla ne kadar yakabilirdi ?
Cevap basitti .
Tam tamına 17 yıl .
17 Sene önce önce hayallerimin erkeği tarafından zırvalanmış bu söz ; 17 sonra bile canımı yakıyordu .
Tabi şu an hiçbir şeyin anlaşılmadığını biliyorum .
Her şey 2005 yılının Nisan aydında başlamıştı ...
( 2005 , 9 Nisan )
Genç Rachele annesinin onu terk etmesi üzerinden tam tamına 7 yıl geçmesine rağmen sonunda büyüyebilmişti .
Babasının değişiyle kendini ve yaramaz kardeşini en güzel şekilde yetiştirip bir genç kız olmuştu .
Peki babası bunca sene boyunca ne yapmıştı ?
Tabiki de bir anda Fransa'ya gidip 3 sene sonunda yanında gencecik bir cici anneyle geri dönmüştü .
Belki bu normal biri için bir sıkıntı sayılabilirdi ama ben bunu umursamamıştım bile !
Her sabah sıkı kotumu belime kadar çekip , belime kadar uzanan kahverengi saçlarımla en büyük derdimin kardeşimin evi acaba ne zaman yakmayı bırakacağını düşünmemdi .
Kendimi çok da fazla suçlayamazdım aslında .
Evde bir adet ilgisiz baba , annesizlikten Insomnia ve daha fazla travmalar yaşayan bir kardeş ve kendini sevdirmek için peşimde Fino köpeği gibi gezinen bir " cici " anneyle yaşamak herhalde o kadar da kolay olmamalıydı .
Ipod'umdan Bon Jovi'nin It's My Life şarkısını açıp kahvaltımı hazırlarken sözlerini mırıldanmaya başladım .
Televizyondaki spiker Prens Charles'ın Camilla ile dün evlendiklerini söylerken kumandayla sesini kısıp evden dışarı çıktım .
Ona iyi bir çocuk mu olamamıştım ?
Yoksa Raf ona sarılmayı çok sevdiği için biraz abarttığından mı sıkılmıştı ?
Babam ona iyi bir eş mi olamamıştı ?
Nedeni neydi ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BALAYI BİLETİ
RomantizmDüğününe bir hafta kala Alev sevdiği adam tarafından terk edilir . Önüne çıkan balayı bileti sayesinde tüm hayatının değişeceğini bilmeyen Alev'i büyük bir İtalya yolculuğu bekler ama bu yolculuk onu iki farklı yola sürükleyecektir . Ya yakışıkl...