44.BÖLÜM = Kurt ve Kuzu

1.1K 134 97
                                    

Bölüm Şarkısı : Whitney Houston   ~ I Will Always Love You

Şu an sınavlarımla uğraşıyorum o yüzden kısa bir bölümle geldim .

Umarım beğenirsiniz 🥺

Keyifli okumalar ❤️

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Konuşmaya devam edip ' Eğer bu adamla gerçekten mutluysan seni bir daha rahatsız etmeyeceğim . ' dedi .

Bir şey demeden hızlıca arabadan indim .

Kafeye girene kadar beni bekleyip bir süre sonra gitti .

Gitmişti !

Şimdi Francesca ile güzel bir yemek yiyip mükemmel aşklarının tohumunu ekeceklerdi .

Ağlamamak için kendimi tutup kafeden hızlıca çıktım .

Gerçekten hemen pes mi edecekti ?

Zaten isteğim bu değil miydi ?

Buraya en yakın yer olan Nathalia'nın evine doğru ilerledim .

Merdivenlerden mutsuz bir şekilde çıkıp kapıyı çaldım .

Saçlarımı ensemde toplarken kapı açılmış ve daha 10 dakika önce duyduğum kulaklarımı doldurmuştu .

' Alev ? '

Hızla kafamı kaldırıp şu anda Francesca ile randevuda olması gereken yalancı mağara adamına baktım .

 Raf ? 

-------------------------------------

Onun burada ne işi vardı ? 

O da aynı şaşkın ifadeyle bana bakarken Nathalia'nın kapıya gelmesiyle bakışlarımı ondan çektim .

Nat Raf arkasına döndüğü an kalçama küçük bir çimdik atıp ' Sen kimsin ve benim kuzu Alev'ime ne yaptın ? ' dedi . 

Öfkeyle elini itip ' Eğer Raf'ın buraya geleceğini bilsem emin ol ölene kadar kuzu halimde kalırdım . ' dedim . 

Panikle ellerini sallayıp ' Sabah aradığımda gelmeyeceğini söylemişti .   ' dedi . 

O zaman neden şu an buradaydı ?

Nat'a sıkıca sarıldıktan sonra salona girip masada oturan kişilere baktım . 

Ross her zamanki gibi masanın başında sohbeti dinlerken Francesca karşısında oturan genç adama bir şeyler anlatıyordu . 

Salona girdiğim an ayakkabılarımın çıkardığı sesle herkes bana dönmüştü . 

Masada iki boş yer olduğundan tam Francesca'nın yanına oturacakken eliyle kapatıp ' Üzgünüm Alev ! Raf ısrarla yanıma oturmak isteyince hayır diyemedim . Başka bir zaman da seninle otururum . ' dedi . 

Pardon ? 

Raf mı ısrar etmişti ? 

Tamam , belki biraz salaktım ama bunu da yemezdim . 

Aynı onun gibi yapmacık bir şekilde gülümseyip tek boş yer olan adamın yanına oturdum . 

Sandalyemi öne çekmemle elini uzatıp ' Riccardo . ' dedi . 

Elimi uzatıp ' Alev . ' dediğim an elime sırayla üç öpücük kondurup ' Enchante ! ' ( Anşante - memnun oldum . ) dedi . 

BALAYI BİLETİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin