Bölüm Şarkısı : Pupo ~SU DI NOI ❤️
Şarkı bağımlılık yaptı 😂
Keyifli Okumalar 💕
///////////////////////////////////////O an aklıma gelen düşünceyle kendime gelip gözlerimin dolmasına izin verdim .
" En çok korktuğum da Alessia ,
Rafael'in de bir kalbi olması . Eğer varsa ben kendiminkine nasıl söz geçireceğim bilmiyorum . " dedim .O sırada adımı duymamla arkama dönüp kapıyı tutan Rafael'e baktım .
Şaşkın bakışlarla bana bakıp " Alev sen ...."
BÖLÜM SONU ❤️
—————————————————————Anında nefes almayı bırakmış gözlerimi arka kapının önünde duran Rafael'e çevirdim .
O dediklerimi duymuş muydu ?
Panikle gözlerimi patlatıp vereceği tepkiye baktım .
Gözlerini kıstı ve ardından hiç tahmin etmeyeceğim bir şekilde kıkırdayıp " Alev sen az önce Türkçe Konuşarak köpeğime beni mi şikayet ediyordun ? " dedi .
Doğru ya Türkçe konuşmuştum . Beni anlamamıştı .
Aynı onun gibi sırıtmaya çalışıp " Ahh evet ! " dedim ve hızla önüme dönüp kaç dakikadır tuttuğum nefesi verdim .
Yanıma oturduğu an eliyle kafamı hızla kendine çevirip " Alev sen iyi misin ? Rengin birden beyazladı . " dedi .
İyi değildim !
Resmen ölümden dönmüştüm .Kafamı evet anlamında sallayıp " İyiyim sen birden gelince tırstım galiba ! " dedim .
Sonuçta bu da doğruydu .
Dediğim şeye sırıtıp " Sakin ol ! Sonuçta seni aşkını itiraf ederken yakalamadım . " dedi .
Anlamış mıydı ?
Panikle ona dönüp " Yok artık ! Nereden çıkardın bunu ? " diye bağırdım .
Tepkimle birden susup , gözlerini kıstı .
Biraz bana baktıktan sonra dudağının kenarı kıvrılıp " Bu kadar panik yapma güzelim ! Öyle bir hataya düşmeyeceğini zaten biliyorum . " dedi .Onu sevmek bir hata mıydı ?
Zaten ben onu sevmiyordum da kendine neden böyle demesi dikkatimi çekmişti .
Aynı onun gibi sırıtıp " Aynen ! " dedim .
Sanki bu sefer dediğime etkilenmiş gibi birden bana baktı ve tekrardan önüne dönüp arabayı sürdü .
Aramızdaki gerginlik hat safhaya çıkarken ona bakmamak için kendimle büyük bir savaş veriyordum .
Evimin önüne geldiği an arabayı durdurup bana baktı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BALAYI BİLETİ
RomanceDüğününe bir hafta kala Alev sevdiği adam tarafından terk edilir . Önüne çıkan balayı bileti sayesinde tüm hayatının değişeceğini bilmeyen Alev'i büyük bir İtalya yolculuğu bekler ama bu yolculuk onu iki farklı yola sürükleyecektir . Ya yakışıkl...