21.BÖLÜM = Kavalye

1.6K 340 32
                                    

Bölüm şarkımız : Santa Lucia 💕

////////////////////////////////////////////

Natalia tam konuşacaktı ki Rafael onu durdurup bizi ağzımızı 2 metre açık bırakacak o cümleyi söyledi .
" Eğer Alev izin verirse Baş nedimen ben olmak isterim . "


                        BÖLÜM SONU ❤️
                                    ————————————————-———————

Natalia ile ağzımız açık bir şekilde bakarken Rafael gözlerini kısıp " Bir cevap verecek misin ? " dedi .

Natalia kelimeleri toplamaya çalışıp " Gerekli değil . Affettim zaten seni . " dedi .

Olaya ben el atmalıydım . Hemen öne atılıp " Benim için sorun olmaz . " deyip Natalia'ya göz kırptım . Natalia gülümsemeye çalışıp " Peki o zaman . " dedi .

Onun halen nasıl böyle bir şey yaptığını anlayamıyordum . Gülümsemeden edemiyordum . Aklıma ona bir saat önce dediklerim geldi . Ona ' pisliğin tekisin ! ' demiştim . Galiba öyle biri değildi . Yanılmıştım ! Sanki aklımdakileri okumuş gibi bana bakıp " Sana da iyi geceler Alev ! " dedi .
Bakışlarıyla sanki aklımı okuyordu . Bu haksızlıktı ! Panikle gülümseyip " S... s .. sanada ! " dedim .

Sırıtıp aşağı indi ve beni düşüncelerimle yalnız bıraktı . Neden böyle hissediyordum ? Natalia'ya iyi geceler  ! deyip odama gittim . Kapımı kapattığım kıkırdayıp kendimi yatağa attım . Bana neler oluyordu ? Duygularım resmen bana rest çekiyordu . Hasta olan kalbim  sızlıyordu .  Elimi kalbime götürüp kendimi uykunun kollarına teslim ettim .


Sonraki sabah annemin poğaça kokularını alıp mutfağa koştum . Annem tezgahta yeni bir tepsi hazırlamak için hamur yoğuruyordu . Belinden sarınıp " Günaydın ! " dedim .

Annem de kıkırdayıp " Günaydın deli aşık ! " dedi .
Artık bu yalanlar bana ağır geliyordu . Sevdiklerimden sır saklamayı hiç sevmiyordum .  Onu kolundan tutup " Anne bir iki dakika otursana ? Sana bir şey söylemem lazım . " dedim .
Dediğimi yaptı ve oturup beni dinlemeye başladı . Derin bir nefes alıp her şeyi anlatmaya başladım . Ben konuştukça şaşırıp gözlerini kapatıyordu . Her şeyi anlattıktan sonra onun yanına oturup elini tuttum . Bana kırıldığını biliyordum . Onun gözünde kesinlikle güvenilmeyecek bir kızdım . 

Gözlerimden yaşlar dökülürken gözlerimi kapatıp özür diledim . Yanağımda hissettiğim ela gözlerimi açıp bana sevgi dolu bakışlarıyla gülümseyen kadına baktım .
Gülümseyip " Sen bana her şey sahteydi dedin . Ama güzel Kızım bakışlar asla sahte değildir . Birine aşık olduğunu ona zaten bakışlarınla belli edersin ve ne yazık ki sizde gördüğüm bakışlar sahte değildi . " dedi .
Neyden bahsettiğini anlayamamıştım .

Hemen atılıp " O bakışların hepsi de seni inandırmak içindi anne . " dedim .

Gülümseyip " Peki sen öyle söylüyorsan . " dedi

. Kafamı eğip " O zaman bu barıştığımız anlamına mı geliyor ? " dedim .

Çenemden tuttu ve kaldırıp " Annene bir daha yalan söylemeyeceksen affederim . " dedi .
Ona sarıldım ve söz verip yeminimi ettim . Güzel bir kahvaltı yaptıktan sonra annemin birkaç saat sonraya uçak bileti aldığına öğrenmek beni hayli bir üzmüştü . Sevgili abim yine olay çıkardığı için annem eve dönmek zorunda kalmıştı . Onu havalimanına götürdükten sonra alışverişe Rafael ile Natalia'nın yanına gidecektim . Hazırlanıp hızla evden çıktık çünkü birileri çok eşya aldığından valizine sığdıramamıştık .

BALAYI BİLETİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin