46.BÖLÜM = Edward'ın Parlaması

950 88 229
                                    

Bölüm Şarkısı : Oscar D'Leon ~ Perhaps 

Size uuupuzun bir bölümle geldim kuzular .

Hem geç yazdığım hem de biraz sohbet edelim diye bu kadar uzun yazdım . 

Artık niye benimle sohbet etmiyorsunuz 😢

Oy ve yorum unutmayın !

Umarım beğenirsiniz 🥺

Keyifli okumalar ❤️

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

' Nasıl 176 gündür kalbimin böyle deli gibi attığını ? '

Ne ?

Az önceki saçma triplerim anında yok olurken son akıl kırıntım sözlerinde takılı kaldı .

O...

Beynim error işaretlerini yine çıkartırken o konuşmaya devam edip ' Nasıl ilk günden beri aklımı karıştırdığını ? ' dedi .

Onun da mı aklı karışmıştı ?

Beynimde milyarlarca şey dolanırken kalbimde tek bir soru vardı .

Beni seviyor musun ?

Gözleri ' Evet ! ' diye bağırırken dudakları asla açılmayacakmış gibi görünüyordu .

Ellerim yavaşça onun yüzüne çıkarken en net çıkan sesimle ' Raf , beni seviyo...'

' Alev !! '

Tam soracağım sırada arkadan gelen seslerle bize ve sarılan kollarıma bakan Luca'ya baktım .

------------------------------------

Luca çatık kaşlarıyla Raf'ın yüzüne koyduğum ele bakarken elimi indirip geriledim . 

Raf bu yaptığımdan memnun olmadığını belli eden bakışlar atıp ' Müşterilerin mutfağa girmesi yasak . ' dedi .

Luca bu dediğine sırıtıp ' Ben müşteri değil aileden sayılırım . ' dedi . 

Raf omuz silkip , kısık sesle güzel sözcükleriyle cevap verme gereğinde bulunmuştu . 

Luca dediklerini hiç umursamayıp bana sarılırken  Raf daha çok öfkelenip ' Hem restauranta hayvan sokmak da yasak ! ' demesi kavganın fitilini ateşlemişti . 

Luca dedikleriyle kollarını benden ayırıp imalı bir tonda ' Kızın kalbini parçalara ayırıp bir sürü gereksiz çiçekle barışacağını sanan sen değil ben mi hayvan oluyorum  ? ' dedi . 

Onun deyişiyle ' Kalbimi parçalayan ' tek kişi Raf değildi ? 

Raf bu dediğine güçlü bir kahkaha atıp ' Yüzünü de parçalara ayırmamı istemiyorsan önce Alev 'den uzaklaş . Ben kendimi çiçeklerle değil hissettiklerimle affettireceğim .' dedi . 

Peki Alev'in affedeceği kesin miydi ? 

Şu an kendimi dizilerdeki figüranlar gibi görmem normaldi galiba . 

Kimse bana kendi fikirimi sormadığından atıp tutmaları bana kreş kavgaları gibi geliyordu . 

Luca elindeki montu üstüme atıp ' Hadi parçalasana ! Sevdiğin kız da senin asıl yüzünü görsün Moretti ! ' dedi . 

Sevdiğin kız ? 

Yok artık Alev ! 

Şu  anda bile kendi aşk hayatımı nasıl düşünebiliyordum ? 

BALAYI BİLETİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin