15.BÖLÜM = Yardım Edin !

2K 435 38
                                    

Bu haftanın İtalyanca şarkısı ~ Storia D'amore
Tavsiye edilir 👌🏼

Tek bir problem kalmıştı . Raf neden hala buradaydı ? Gözlerimi ona dikip " Eee ? Hadi gitsene ! " dedim . Beni pek taktığı yoktu . Bu dediğimin üzerine sırıttı ve kulağıma eğilip beni yeni bir telaşa sürükleyecek o kelimeleri söyledi . " Ben kazandım ! "

                         BÖLÜM SONU ❤️
—————————————————————

İtalya'ya geldiğinizde aşk çeşmesini görmeden gitmemelisiniz derler . Aksine bence Gelato yemeden gitmemelisiniz . Sizi bir aşk en fazla 2 yıl mutlu edecekken , buranın bu mükemmel dondurması ömrünüz boyunca damağınızda kalacak bir lezzet şöleni sunacaktır .

Güne güzel bir Gelato ile başlayıp Roma sokaklarında yürüyüşe çıktım .

Beni yargılamayın sakın !
Sabaha çorba ile başlayan insanlar varken neden dondurma ile başlayan insanlar olmasın ?

Dondurmamı kaşıklarken bir yandan yanından geçtiğim Santa Maria Maggiore Bazilikasına bakıyordum . Burası Rüyasında Hz. Meryem'i görmesinin ardından Papa Liberius tarafından yaptırılan Santa Maria Maggiore, Hz. Meryem'e adanmış en büyük kilise olarak biliniyordu  . Nefes kesici tarihi yapısına baktıkça içiniz huzur doluyordu .

Kiliseye  girip bu güzel şaheserin bir de içine baktık . Eski binaları böyle güzel yapan verilen emekti . Her bir yanı sizi büyülüyordu .

Natalia bir mum yakıp kısık bir sesle dileğini diledi .

Ne dilediğini tahmin etmek zor değildi  .

Bugün pazartesi olduğundan yarım gün serbesttim . Ben de Natalia'nın kafası dağılsın diye küçük bir Roma gezisine çıkarmıştım . Ne kadar işe yaradığı tartışılırdı fakat arada gülümsemesi bile bana yeterdi .

O geceye gelicek olursak , Rafael sadece kazandığını söyleyip gitmişti ve o günden sonra onu görmemiştim .

2 gündür bu adam neredeydi ?

Aklıma gelen komplo teorilerini silip nerede olabileceğini düşünmeye başladım .

Aman ne düşünüyordum ki ?
Eninde sonunda bir yerden çıkardı ya da büyük ihtimalle gazete manşetlerinden .

Natalia'ya ufak bir gezinti yaptırdıktan sonra onu iş yerine bırakıp restauranta geçtim .

Buraya ilk geldiğimde araba almama kararı edindiğimden her yere yürüyerek veya bisikletimle gidiyordum . Bu sayede vüducumda topladığım tüm depresyon kilolarından kurtulmuştum .

Birazcık kas da mı yapmıştım ne ?

İşe gittiğim an can dostum John'a uğrayıp onunla dertleştim . Barmenlerin iyi akıl hocaları olduğu efsanesi gerçekten doğruydu .

Bunun özel olarak bir okuluna mı gidiyorlardı yoksa bardak sildikçe hayatın gerçeklerini mi öğreniyorlardı ?

Bana yine akıllıca yanıtlar verip çalışmam gerektiğini söyledi .

BALAYI BİLETİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin