32.BÖLÜM = French Kiss ( Fransız Öpücüğü )

1.8K 211 261
                                    


Bölüm Şarkısı : Vanessa Paradis ~La seine ( Monster in Paris )

///////////////////////////////////////
Yazardan kısa bir not 💕

Bu sefer size uzun bir bölüm
yazmak istedim çünkü küçük bir kaza geçirdim ve dizimden bir operasyon geçirmem gerek 😭
Yeni bölümü ne zaman yazabilirim gerçekten bilmiyorum o yüzden bu bölümü 2 bölümlük kadar büyük yazayım dedim .

Bunu bir sezon finali gibi düşünebilirsiniz

Sizleri çok seviyorum bunları atlattıktan sonra size bölüm yağdıracağım 💕

//////////////////////////////////////

Düşüncelerimi kendimde tutup " Herhalde mekan değişiminden böyle oldu . " dedim .

Gözlerimiz birbirini bulduğu an tebessüm edip bir an da kapımın önüne geldi .

Bir şey mi diyecekti ?

Derin bir nefes alıp " Alev  , ben  seni öperek hata yaptım . " dedi .

BÖLÜM SONU ❤️
—————————————————————

Ne ?

Kalbim 50 parçaya bölünürken normal gözükmeye çalışıp " Anlamadım ? " dedim .

Sanki söylemekte zorlanıyormuş gibi gözlerini benden kaçırıp " O sabah yaptıklarım için senden hiç özür dilememiştim . Çok aptalca ve çocukçaydı . Bir daha olmayacağının garantisini verebilirim . " dedi .

Benden bu kadar mı nefret ediyordu ?

O öpücük benim yaşama sebebimken bunu nasıl bir özür sebebi olarak düşünebilirdim ki ?

Ağlamamak için gülümsemeye çalışıp " Önemli değil . Zaten böyle bir şey olmayacağını biliyorum . Zaten geceden kalma sayılırdık . " dedim .

Ne ara bu kadar güzel yalan söylemeyi öğrenmiştim ?

Ben yalandan gülümseyince o da tebessüm etti ve iyi geceler dileyip hızla odasının kapısını kapattı .

Kapısını kapatmasıyla son kalan parçayı da ezip beni umutsuzluğumla yalnız bıraktı .

Kapımı kapattığım an kendimi yere atıp sessizce ağlamaya başladım .

Odası tam yanımda olduğundan ses gitmemesi açısından sustum .

Elimdeki kalan tek umudum da gittiğine göre artık ne yapacaktım ?

Beni sevmiyordu ve bunu baya düzgün bir dille ifade etmişti .

Peki o şefkat dolu bakışları , tutuşu ....
Hayal mi görmüştüm ?

Yorgun bir ifadeyle balkona çıkıp karşımdaki saçma manzarayı izlemeye başladım .

Derin nefesler almaya çalışıp kalbimin acısını dindirmeye çalıştım .

Olmuyordu !

Ne denersem deneyeyim bana acı veriyordu .

BALAYI BİLETİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin