37.BÖLÜM = An-ne ?

1.2K 167 166
                                    

İZMİR DEPREMİNİ HİSSEDEN HERKESE GEÇMİŞ OLSUN DİLİYORUM , HEPİNİZİN İYİ OLDUĞUNU UMUT EDİYORUM ❤️

Sizi yine beklettim biliyorum ama yine bir fragmanla geldim
Aşağıya bakmayı unutmayın 👇🏼

Keyifli okumalar 💕

————————————————————————

Gülümsemesi genişlerden elini  belimi sarıp " Hele bir de sevgilim onu öpmemi istemişse ! " dedi .
" 3 ! "

Yine mi sevgilim dedi o ?

" 2 ! "

" 1 ! "

Ve tam herkesin sıfır dediği an benim bir dileğim daha gerçekleşmiş oldu .

* SEVDİĞİN ADAMDAN YENİ YIL ÖPÜCÜĞÜ AL !  ✅

BÖLÜM SONU ❤️
————————————————————————

Dudaklarımda hissettiğim sıcaklıkla gözlerimi kapatıp ona karşılık vermeye başladım .
Dışarıdan gelen havai fişeklerle içimde olanlar bir uyum içerisinde patlarken renklerini hayal edebiliyordum .
Elleri vücudumu gezerken dışarıdaki sesler yavaş yavaş yok olmaya başlamış sadece nefeslerimizin sesi duyuluyordu .

Nefessiz kalmamla geriye çekilip onun gittikçe koyulaşan yeşilliklerine baktım .
Elleri yavaşça boynumdan aşağı inerken alt dudağımı dişleyip gözlerinin içine baktım .

Gözleri yavaşça dudağıma inerken kulağıma doğru ilerleyip " Eğer şu an parmaklıkların karşı tarafında olsaydık hiçbir güç seni elimden alamazdı . " dedi .

İçimdeki yangın söyledikleriyle harlanırken elimi hızlı inip kalkan göğüsüne koyup " Göreceğiz ! " dedim .

Bana neler oluyordu ?

Dediklerimle 2 saniye şaşkın bir ifadeyle bakıp ardından sırıtmaya başladı .

Bir yandan elimi tutarken banka oturup parmaklıkların arasından bana baktı .
Ben de tam oturacakken hızla eliyle beni durdurup ceketini çıkarmaya başladı .

Bu adam ne yapıyordu ?

Ceketini çıkardığı an bana uzatıp " Bunun üzerine otur ! " dedi ?

Kalbimm !

Şu an bir parmaklık uzağımda dünyanın en romantik adamı oturuyordu .

Hızla parmaklıklarından arasından yanağını öpüp geri çekildim .

Ellerinin bana yetişememesiyle öfkeli bakışlar atıp " Buradan çıktıktan sonra da böyle kaçak öpücükler vermeye çalışsana ? " dedi .

Kıkırdayıp ondan bakışlarımı kaçırdım .

Parmaklıkları sallayıp " Gardiyan çıkar beni ! Vazgeçtim , onun hücresine koy beni ! " diye bağırıyordu .

BALAYI BİLETİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin